3 sierpnia 2013

Gorąca sobota !:)

   Hejooo!

Co tam u Was miśki ?:3. U mnie w porządku i jest bardzo upalnie,36 stopni na dworzu!. Dzisiaj znowu spędzam noc u koleżanki i tak na szybko dodaję posta,bo jest 18:48 a mam wyjść o 19 :D.  Wczoraj wieczorem miałam wolne i nigdzie nie wychodziłam , siedziałam cały czas na laptopie i piłam kawę no i do tego wiadomo coś słodkiego :). Dziś wgl zrobiłam sobie takie pyszne kanapeczki na śniadanie z serem,szynką, ogórkiem i szczypiorkiem . Dziś wgl uczyłam się matematyki z moimi 2 koleżankami i jednej koleżanki mama nas uczyła,bo ogl słabo mi szła matma w 1 liceum i ledwo przeszłam a 2 koleżanka ma komisa . Mówię żeby nie było ,że jesteśmy takie dziwne ,dlatego że matmy w wakacje się uczymy hahah : D
Ja już kończę, bo jeszcze muszę się spakować :) Nareczka!


Zachód słońca ;)




Copyright © 2014 SUSZI , Blogger