28 sierpnia 2013

Liebster Blog Award

Na wstępie chciałabym podziękować za to,że po raz drugi zostałam nominowana do Liebster Blog Award. 
Na początku nie wiedziałam o co chodzi ale teraz już wiem, ponieważ w swojej notce opisała to dziewczyna która mnie nominowała, a mianowicie ona :  KLIK i za to bardzo dziękuję, bo być może dzięki temu zyskam trochę oglądalności!. Nawet nie wiecie jak bardzo mnie ucieszyło te 9 komentarzy pod poprzednią notką ;).
Niby nie  tak dużo ale jeden komentarz a tyle radości daje. 
Dobra,więc zaczynam :


PYTANIA

1.Twój ulubiony sklep?

Lubię sklep House i CCC .

2.Ulubiona piosenka:

Taka najlepsza od zawsze, która ma przekaz to Birdy-People help the people
no i druga to James Arthur-Impossible.

3.Ulubiony film?

Właściwie to nie mam takiego jednego ale chyba Trzy metry nad niebem.

4. Dlaczego założyłaś bloga?

Założyłam bloga, ponieważ lubię pisać.  Przeglądałam również inne blogi i zainspirowała mnie tym w sumie 

5. Conversy czy vansy ?

Zdecydowanie Conversy choć vansy też są fajne.

6.Przepadasz za One Direction ?

Nie jestem jakąś  Directionerką ale lubię ich i ich muzykę, są spoko :)

7.Gdzie byś chciała mieszkać?

W Krakowie a jak się uda to za granicą ale nie wiem dokładnie w jakie miejsce .

8.Lubisz czytać książki?

Kocham:)

9.Masz zwierzątko?Jak tak to jakie ?

Nie mam :c.

10. Ulubiona blogerka ?

Te co wymieniłam w czwartym pytaniu :)

11.Kiedy masz urodziny?

28 maja .
Copyright © 2014 SUSZI , Blogger