21 sierpnia 2013

Nooo cześć : 3.

A więc zacznę od tego ,że zostałam nominowana do Liebster Award u jednej dziewczyny 
na blogu i mam odpowiedzieć na pytania . No to zaczynamy :).

1. Ulubiony kolor ?
Fioletowy i zielony.
2. Co sądzisz o wegetarianach ?
Nie mam nic do nich. Robią to co do nich należy:).
3. Wolisz , gdy zdrabnia się Twoje imię , czy mówi normalnie ?
Nie lubię jak mówią do mnie Natala albo Natalka. Znajomi mówią do mnie Natka i to mi pasuje :).
4. Kiedy masz urodziny ?
28 maja 
5. Aktualne marzenie ?
Marzeń się nie zdradza,bo się nie spełnią ;*
6. Ulubiony film ?
Nie mam chyba swojego ulubionego. Ostatnio oglądałam Safe Haven.Bardzo mi się spodobał ;).
7. Jaką miałaś najwyższą średnią ?
Moja najwyższa średnia hm...4.0 w podstawówce haha. 
8. Lato vs zima vs wiosna vs jesień ?
Wszystkie lubię,bo każda pora roku ma swój urok :).
9. Sukienka vs spódnica ?
To i to lubię . 
10. Lubisz czytać książki ?
KOCHAM ! 
11. Ulubiona bajka z dzieciństwa ?
Smerfy xD. 
12. Co sądzisz o Tomboy'ach ? ( Pewnie teraz wszyscy sprawdzą o co chodzi ? xD )
Tak sprawdziłam to w necie, bo nie miałam pojęcia o co chodzi o.o . Ale nie mam nic do nich .
Jestem tolerancyjna jeśli chodzi o tego typu sprawy.
13.  Pierwsze co robisz rano ?

Sprawdzam godzinę w telefonie : D 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dobra przejdźmy do zwyczajnej notki :). W niedzielę miałam chrzciny ale jeszcze nie dostałam zdjęć.
I tak w ogóle to przyjechał mój brat z rodzinką <3. W końcu :). W poniedziałek byłam u siostry zjadać resztki z chrzcin ,bo trochę nam tego zostało xD. Wieczorem jak wróciłam to poszłam do miasta z kumpelami. I doczekałam sie  nie  ważne czego hahaha ; D. ale beke mieli pewnie ze mnie. 
Ja jestem udana haha. No i mama się wkurzała,że nie wracam a ja mieszkam na zadupiu w ciemnościach i odprowadziła mnie koleżanka z jej chłopakiem ,więc nie było tak źle . Mama nie była nawet aż tak zła,że wróciłam o 22 do domu a miałam być o 21 ,zawsze spoko. Trzeba wykorzystać jeszcze te wakacje nie.
Wczoraj w sumie nigdzie nie byłam bo padał deszcz i jedynie przyjechała siostra do nas ,więc  tak rodzinnie było ;).  Plany na dziś to pójście z K. i A na spacer :). No to wszystko chyba na dziś. BAjooo : *
W komentarzach możecie pisać o czym byście chcieli posty !! :)


ASK 

Copyright © 2014 SUSZI , Blogger