2 sierpnia 2013

O mnie.

No więc stało się.Założyłam blogspota. Jak już napisałam po prawej stronie mam na imię Natalia. Mam 17 lat. Uwielbiam fotografować ale nie mam do tego dobrego sprzętu,bo mam zwykłą cyfrówkę. Trenuję smocze łodzie. ;) Pod spodem macie zdjęcie ale to nie nasza drużyna :) Posty postaram się dodawać jak najczęściej i to pewnie będzie wtedy ,gdy będą jakieś zdjęcia no i także jak będę miała jakiś ciekawy temat do pisania a nie żeby to było takie na siłe bez ładu i składu :3.No i to chyba wszystko co mogę tu napisać o sobie. Jeśli chcecie coś więcej wiedzieć na mój temat dam pod spodem link do aska. Wiadomo,że ten mój pierwszy post jest niezbyt interesujący ale z czasem coraz lepiej pewnie będę pisać i szukać pomysłów na tego bloga.;) To tyle narazie ;*


                                                                            ASK.FM
Copyright © 2014 SUSZI , Blogger