5 sierpnia 2013

Po po po poniedziałek! ;D

Tak poniedziałek ! W wakacje lubi się poniedziałki co nie?:). Dziś naszło mnie pytanie czy lepiej wyglądam z grzywką czy bez związku z czym zrobiłam parę zdjęć bez grzywką i sądzę ,że chyba jednak serio lepiej bez niej wyglądam , bo cały czas mama na każdym kroku mi mówi iż ładniej mi bez mojej grzywki.  Rodzina też tak sądzi ale ja jestem nie przyzwyczajona i muszę się trochę przyzwyczaić.  Tak wgl to znowu jest ciepło! wczoraj też było ale nie było słońca mimo ,że byłam na plaży i się pokąpałam trochę z rodzinką .Było śmiechowo :D. haha.  Jak sobie przypomnę to od razu mi się mordka cieszy xd. Mam dla was zdjęcie jak dziś się ubrałam,więc to będzie taki trochę modowy post!:).  Mam na sobie granatową spódniczkę i w to włożyłam zwykłą pomarańczową bluzkę na ramiączkach . To by było na tyle. Hejo !:P 


z grzywką

i bez :))


 Spoko,że bez butów X D.


Copyright © 2014 SUSZI , Blogger