20 września 2013

Friday it my day!

Hei ludzie. Cały czas blog jest w remoncie i mam pewny pomysł na nagłówek ale na razie nic nie wychodzi mi tak jak chcę, więc długo będziecie musieli czekać na bloga,który mi również będzie się podobał, bo to też o to chodzi ,by mój blog podobał się nie tylko czytelnikom ale też mnie- prowadzącej. Nie wychodzi mi pisanie regularnie postów ale postaram się to naprawić i dodawać do postów jakieś zdjęcia i starać się pisać bardzo różnorodne posty w tym posty różnej tematyki ale prócz pracy nad blogiem muszę też popracować nad sobą ,ponieważ muszę ułożyć sobie plan dnia tak aby z wszystkim się wyrobić tzn po pierwsze najpierw szkoła, lekcje nauka no i potem blog oczywiśćie i inne strony,które założyłam typu tumblr, ask <choć na ask nie potrzebuje dużo czasu,bo mam mało pytań jak na razie> oraz photoblog.  Muszę też trochę zadbać o siebie i swój pokój.... bo trochę te dwie rzeczy zaniedbałam a najbardziej mój pokój  x D . jest w nim kompletny chaos, więc dziś chyba ekheem nie chyba ale na pewno zabiorę żeby jutro mieć więcej wolnego czasu. Następna ważna rzecz to jeszcze muszę znaleźć czytelników tego bloga... a nawet jedna ososba nie dołączyła do mojej witryny :c ale być może z czasem się to zmieni, bo... NIGDY NIE MÓW NIGDY. :3.  a właśnie co do tych słów to w końcu udało mi się zdobyć 4 z matmy :O Jestem przeszczęśliwa z tego powodu! :D. Mam ogólnie jeszcze iść z koleżanką się przejść ale chyba jednak już nie pójdę, bo późno się robi . ;/  To ten to koniec moich wypocin. W nastej notce może pojawi się jakaś notka tematyczna ...? Kto wie.





                                                                                  Tag bardzo fajną mam pościel XD 


Jestem teraz na Asku wiec no wchodźcie pytajcie i wgl może będę taka szaluna ,że wideo nagram jak ktoś poprosi :D.
Copyright © 2014 SUSZI , Blogger