30 września 2013

I'm fine...

Hej♥Żyję w wiecznej rutynie,bo ciągle robię praktycznie to samo-wstaje,jem,ubieram sie,maluje,wychodzę do szkoły miedzy czasie przez głowę przeleci mi miliony myśli, potem dzień w szkole mi jakoś mija , wracam do domu, wchodzę na laptopa,słucham muzyki,piszę,odrabiam lekcje uczę się i spać. Może się to zmieni,bo w środę jest pierwszy trening z Dragona na hali ,więc pójdę akurat będę po sprawdzianie z matmy to się odstresuję. Nie wiem czemu ale dobrze mi robi wysiłek fizyczny na stres ,tak samo dobrze jak muzyka. Właśnie co do wysiłku fizycznego moje ćwiczenia 6 weidera idą mi jak idą w kratkę raz robię raz nie ... muszę się wziąć w końcu ciągle to powtarzam. Muszę się zmienić ,by coś zyskać ale ciągle staram się nad sobą pracować i wiem,że osiągne to co chcę. Nie wiem czy już tu pisałam ale zdaję wos na maturze choć wiem ,że jeszcze rok czasu do niej ale lepiej już teraz się zdecydować :). Odbiegając od teamatu to wszystkiego najlepszego wszystkim chłopakom . No i to chyba tyle z tej notki. Baiii ♥♥



 dziś tylko jedno zdjęcie . 


Copyright © 2014 SUSZI , Blogger