15 września 2013

LEŃ ŚMIERDZĄCY .

Cholera jestem taka na siebie zła. Nie ćwiczę w ogóle ani na mowe ani ćwiczeń na brzuch-_-. Super Natka..
Dopadło mnie to choróbsko w piątek. Dziś zaczne już ćwiczyć dalej tam gdzie skończyłam czyli na 3 dniu i teraz już przejdę według tego do 3 serii i 6 powtórzeń. Niby nie jest ciężko ale już po 2 seriach było mi ciężko. Muszę się wziąść za siebie a mam takiego lenia... Nawet obiad mi dziś nie wchodzi i czuję ,że zjadłam za dużo a teraz jeszcze wpierdalam chipsy no pięknie.  Obecnie zrobiłam sobie przerwę w robieniu notatek do nauki z wosu, polski prawie umiem i zostanie mi geografia i postaram się porobić ćwiczenia z matematyki i w ogóle ,bo dostałam jedynkę ze sprawdzianu<bosko> ale ,że wiekszość dostała to co ja to powiedziała,że napiszemy ten sprawdzian jeszcze raz w środę. Tym razem nie mogę dostać jedyny.  No po prostu nie mogę i chceee mieć ładne mięśnie brzucha ale jak na razie nie widać moich starań.......... -_- . A no i nie bede robić jakiegoś planu notki....  tylko będę wrzucała wtedy kiedy bede miała czas ale postaram się jak najczęściej być może codziennie... Robię za dużo wielokropków..... 















Copyright © 2014 SUSZI , Blogger