9 września 2013

NUDNA NIEDZIELA . DESZCZOWY PONIEDZIAŁEK.

Cześć ludzie!. Tak jak obiecałam notka według planu pojawia się w poniedziałek. Następną postaram się na pewno dodać w środę. Odbiegając od tematu , w niedzielę byłam cały czas w domu i siedziałam nad książkami, ponieważ w sobotę byłam na ognisku u siostry. Wróciłam tak późno,że już nic nie zdążyłam ogarnąć.  W niedzielę jakoś ogarnęłam lekcje , geografię , polski i wos. Całe szczęście nie byłam pytana. Uff... W ogóle jakoś wczoraj nie mogłam się skupić i umiałam najbardziej tylko geografię,bo temat był prosty i do ogarnięcia. Właśnie pod spodem będą zdjęcia jak bardzo pilnie uczy się Natka haha :D. A tak poważnie to zamierzam  wziąć się za naukę szczególnie z matmy muszę się przyłożyć żeby mi jedyneczka żadna nie wpadła ,ponieważ w październiku mam operacje ,więc chciałabym tego nie zawalić i potem mniej się stresować ,że nie zdążę nadrobić materiału. Właściwie to tyle chciałam tu napisać i chciałabym Was spytać czy macie jakiś pomysł na notkę tematyczną(jak na razie jest ich dwie) ,która na pewno pojawi się w piątek. A tak ogólnie to co tam u Was ? Jak tam w szkole ? dużo macie już nauki ? .




 tak sobie umilałam nudną niedzielę :3. 



 Jak się uczyłam to zajadałam gorący kubek, bo lubię coś jeść jak się uczę :3. 




Copyright © 2014 SUSZI , Blogger