7 września 2013

PIĄTKOWY OUTFIT i innee..

No cześć. W końcu mamy weekend. Jestem jeszcze nieogarnięta ale ubrana w normalne ciuchy a nie w piżamę. Jestem trochę wkurzona ,bo chciałam wykupić konto pro na fbl na 1 miesiac i pożarło mi całą kase czyli 18.68 .... tylko dlatego ,że wpisałam źle numer i dostałam 6 smsów o tym iż wysyłam sms na zły numer i to chyba od tego mi wzięło kasę . -_-.  W ogóle to jest mi trochę smutno,przykro przez to jak zachowują się ludzie wobec mnie.. No bywa. Cholera dziś muszę odrobić lekcje i uczyć się na polski i geografię.  EH . CZZUJĘ SZKOŁĘ XD. Wczoraj byłam na spacerze z Anią i Kariną :3.  Śmiech Ani jest zaraźliwy O , tyle wam powiem ! :D. Przepraszam ,że notka taka nieskładna , o niczym i o wszystkim no ale no cała ja.  Plan jest taki ,że będę tu wpadać w poniedziałki ,środy i piątki i w tym będzie jedna notka tematyczna  i przypuszczam,że będzie ona w piątki, ponieważ będę miała więcej czasu by nad nią pomyśleć. Dobra ja lecę się ogarniać  a tym czasem łapcie zdjęcia z tego jak byłam ubrana w szkole :3.






Copyright © 2014 SUSZI , Blogger