1 września 2013

Uwierz w siebie.





Każdy z nas ma takie dni kiedy się dołujemy i nic nas nie cieszy, spadamy na dno. Nie wierzymy w to, że jeszcze będzie dobrze i że  się ułoży w naszym życiu a właśnie to jak nasze życie będzie wyglądać zależy od nas i naszego podejścia. Nie ma sensu się użalać nad sobą i załamywać, bo warto wierzyć w słowa :’’ będzie dobrze’’, bo na pewno będzie tylko jeśli zmienimy nasz stosunek do niektórych rzeczy . Trzeba mieć trochę dystansu do siebie samego, ludzi i świata, nie brać wszystkiego poważnie.  Jeśli mówią ,że nie możesz , nic nie osiągniesz to podnieś głowę do góry i z dumą pomyśl : ‘’ No to patrz’’ . W każdym z nas drzemie ogromny potencjał sami czasami go  nie dostrzegamy(niestety). Czas uwierzyć w siebie i iść przez świat z podniesioną głową no i co najważniejsze patrzeć w przed siebie a nie za siebie!.





''Ja wierzę w siebie, bo wiara daje siłę''.



''I nawet, gdybym nigdy miał nie zrozumieć sensu
Dziś ja dziękuję za ten dar,bo to coś więcej.''

________________________________________________________________________

U mnie wszystko okej, choć czasem mam wahania nastroju.
 Wiem,że to może trochę dziwne ale chcę już do szkoły, bo mam dużą motywacje do nauki i tyle planów, które już od 2 września zamierzam zrealizować.
Ostatnio byłam na sesji z koleżanką,więc łapcie zdjęcia:





\


Copyright © 2014 SUSZI , Blogger