24 września 2013

WTORKOWY WTOREK . :3

No cześć :3.  W końcu zabieram się za tego posta,bo miałam go napisać wczoraj ale wczoraj serio się z niczym nie wyrabiałam. Musiałam się nauczyć na wos i słówek na angielski, a pogoda za oknem nie zachęcało do niczego ,prościej mówiąc miałam taki ,że tak powiem kryzysss < X D > masakra, brak chęci do czegokolwiek, zero skupienia. Sprawdziany mi jako tako poszły , jedynek raczej nie powinno być. :). No tak , dziś mam znowu naukę,bo jutro pk z geografi  :/ Fajnie mieć rozszerzony wos i gegre... nie no nie jest tragicznie ,lepsze to niż mieć rozszerzoną matmę.  Jeszcze muszę dokończyć zadania z matmy bo nam dała 8 zadań ,ponieważ mamy sprawdzian chyba za tydzień, ten temat jest akurat prosty mam nadzieje...
TAK TAK WIEM PISZE O SZKOLE  I W OGÓLE ZANUDZAMMMM ale się poprawię obiecuję.  W jakiś luźniejszy dzień postaram się napisać notkę na jakiś temat ,właśnie może macie pomysły na taką notkę.

PODOBA WAM SIE NOWY NAGŁÓWEK?

PS. Wiecie może czemu nie widzę kto mnie np obserwuję ? albo czemu mam taki napis GOOGLE FOLLOWERS... i  nie jest to takie w niebieskiej ramce i nie pisze Dołącz do tej witryny czy coś .Ktoś mi powie ? .









                                         ASK.FM   TUMBLR  ZAPRASZAM :)
Copyright © 2014 SUSZI , Blogger