3 września 2013

Zwyczajny dzień.

Cześć ludzie.!. Dziś był w końcu ten pierwszy dzień po wakacjach. Lekcje jak na razie były luźne, tylko z angielskiego pierwsza godzina była luźna, a na następnej  już normalnie robiliśmy zadania.  Oczywiście już nam zadała zadanie domowe- norma u niej. Dzień ogólnie dobry , pozytywny tylko ,że zwolniłam się z jednych zajęć dodatkowych, ponieważ bardzo bolała mnie głowa i zrobiło mi się niedobrze, więc poszłam do domu i już w sumie , gdy się napiłam miętowej herbaty to mi się trochę polepszyło ale i tak położyłam się spać, bo ból głowy nie ustąpił. Całe szczęście teraz już jest lepiej ale jeszcze troszkę boli mnie ta głowa ,lecz już nie tak dotkliwie jak w szkole, dlatego też dziś wcześniej się położę, bo być być może to od zmęczenia. Właśnie przed chwilą wykonałam ćwiczenia ,więc pierwszy dzień łatwy , bo tylko jedna seria i 6 powtórzeń. 
Prawie koniec dzisiejszego nudnego wpisu , bo nie chcę  Was zanudzić. Zresztą jeszcze mało mam czytelników... ale łapcie notkę tematyczną . 



Każdy z nas chce być kochany i każdy na tę miłość zasługuje. Nie ważne czy to jest ta matczyna miłość czy kogoś innego na przykład chłopaka ale i tak każdy na nią zasługuje tak samo jak każdy człowiek powinien być w pełni akceptowany przez środowisko , w którym się znajduje i tak czasem niestety jest, że ludzie nas nie akceptują z różnych powodów jak się  okazuje czasami bardzo błahych. Pamiętajmy też ,że każdy człowiek ma uczucia i ludzie zapominają o tym jak bardzo wielką moc mają słowa. Niby nic ale bolą jeśli powiemy coś 'nie na miejscu'. Urazimy daną osobę źle dobranym słowem. Zresztą czy to ma sens dręczenie osób tylko ze względu na wygląd ,orientacje czy na jego osobowość czy też z innych jakichkolwiek powodów  ? NIE, bo nie sprawimy przecież nic aby on się zmienił i każdy z nas siebie powinien akceptować bez względu na wszystko ,bo tylko tak możemy dobrze funkcjonować i żyć w zgodzie ze wszystkimi ludźmi bo ludzie to ludzie... każdy może popełnić błąd.
Każdy z nas jest inny i to chyba dobrze,bo gdybyśmy wszyscy byli identyczni byłoby po prostu nudno...



''Przerzuć kartkę, zaryzykuj, bądź dziwakiem
Nie idź ścieżką, własną depcz, otwórz głowę
Zanim powiesz, zrozum, bądź
Nigdy nie burz, buduj, twórz
Smakuj, milcz, myśl i czuj''
Copyright © 2014 SUSZI , Blogger