25 października 2013

My method for boredom.

No cześć Wam :). Długo tu nie pisałam,bo chyba jakiś tydzień temu i chyba tak już zostanie,że notki będę pisać w weekendy,ponieważ w tygodniu nie starcza mi na nie czasu. Zresztą wolę pisać rzadziej a jakoś bardziej tematycznie. Dziś postanowiłam pokazać Wam moje metody na nudę. Z góry przepraszam,że nie będą to np zdjęcia zrobione przeze mnie. Oczywiście dodam jakieś swoje ale z kamerki(lenistwo mną zawładnęło). A więc:


Moje metody na nudę:

KSIĄŻKI

Kiedy mi się nudzi bardzo lubię czytać książki. Bardzo dobrze działają na wyobraźnie i w głowie samemu można sobie wyobrazić jak wyglądają osoby,które są opisane w książce, a także opisane sytuacje. Czas od razu milej leci .A jeśli o tej porze roku to jeszcze herbatka z cytrynką,milusie skarpetki i pod kołderkę.Wtedy to dopiero można czytać :).


MUZYKA
Kiedy mi się nudzi lubię również leżeć sobie na łóżku,pić ciepłą herbatkę i słuchać muzyki. Ona również wpływa na nasze myśli, na nasz humor. Zazwyczaj słucham muzyki,która ma jakiś przekaz,choć nie zawsze. Jeśli sobie np zamulam w weekend, lub po prostu jest mi smutno słucham smutniejszych piosenek,bardziej nastrojowych. Jeżeli jestem zestresowana i chcę po prostu odstresować to słucham bardziej weselszych piosenek lub po prostu takie,które mnie rozluźnią i sprawią,że będę myśleć o czym innym a nie o tym czymś co mnie stresuje.Jeśli właśnie chce się odstresować,wyciszyć to właśnie słucham spokojnych melodii typu Birdy lub inne podobne :).


ZDJĘCIA

Kolejnym sposobem na nudę jest,a właściwie są zdjęcia.Robię zdjęcia sobie ale i nie tylko na przykład robię także zdjęcia natury  :) 


SPACER

Bardzo rzadko sama chodzę na spacery sama,więc chyba czas to zmienić. Powinnam w weekendy kiedy jest jeszcze jasno chodzić chociaż na krótkie spacery po swojej okolicy. Częściej na spacer wybieram się z koleżankami do miasta. To też poprawia mi nastrój, jeśli jest zły lub po prostu nie mam humoru, wtedy wychodzę ze znajomymi i zawsze jest kupa śmiechu :). 



KOMPUTER 

Właśnie kiedy się nudzę to najczęściej bloguję!. :).  Przeglądam facebooka, photobloga,aska,tumblra, besty,loveit,pinger no i oczywiście bloga! 


FILMY

Uwielbiam oglądać filmy wieczorami, choć rzadko oglądam,bo teraz jestem często zmęczona niestety. W telewizji jednak oglądam częściej filmy lub seriale jak mam czas. Najczęściej w weekend filmy a seriale czasem w tygodniu zdarza mi się obejrzeć m jak miłość :).



No to chyba na tyle. To były właśnie moje 6 metod na nudę :). Jakie Wy macie sposoby ? A może macie podobne?:).





Copyright © 2014 SUSZI , Blogger