7 października 2013

Outfity.

Hej kochani :)! Postanowiłam ,że codziennie będę robiła jakiś post z outfitem takim na codzien do szkoły ,a w jakiś dzień może zrobię kosmetyczny,bo kupiłam trochę nowych rzeczy.  Będę tu mieszać tematykę postów, bo ja serio nie jestem dobra w modowaniu ani w jakiś trandach makepowych <jak kolwiekk się to pisze.?> Beede to traktować też trochę może nie jako pamiętnik ale coś gdzie mogę napisać swoje myśli i wprowadzać tu trochę swojego świata :3.  A więc pokażę wam dziś 2 outfity jeden jest z niedzieli jak wybierałam się do siostry i szwagra urodziny .Wiem może i nie jest elegancki ale uwierzcie ,że nie była to jakiś wielki zbiór rodzinny tylko rodzice mojego szwagra i jego siostra z mężem i dzieciakami no i ja z mamą i tatą ,więc mogłam się ubrać tak trochę luźniej. :).











Copyright © 2014 SUSZI , Blogger