5 października 2013

Weekend ♥

Hejoo ♥  Cieszę się ,że mamy w końcu weekend i od razu na wstępie chciałabym Was przeprosić,że tak rzadko dodaję notki ale ostatnio mam dużo nauki i się rozleniwiłam aż za bardzo.  Ćwiczenia jak już mówiłam poszły w dal a przed chwilą się tak objadłam ,bo jestem właśnie u siostry na urodzinach ale wszyscy goście już pojechali a ,że wzięłam laptopa ze sobą to postanowiłam coś tu Wam wystukać.  Wczoraj, czyli w piątek byłam na pizzy niby ona nazywała się mini i była mini , bo składała się zaledwie z czerech maluśkich kawałeczków,lecz potem spotkaliśmy mojej koleżanki szwagra i siostrę i nas namówili na kebab w kubku nawet całego nie zjadłam taka byłam najedzona. Jutro może pojadę na jakieś zakupy do Alfy a no i postaram się dodać jutro notkę jakąś z outfitem i być może zrobie coś z moimi kosmetykami do twarzy :).  Nie wiem czy zauważyliście,że ciągle zmieniam wygląd bloga ale teraz już chyba go takiego zostawię i nic już nie będę zmieniać ,przynajmniej nagłówka. Podoba mi się taki jaki mam :).!. Przyszły tydzień będzie ciężki, bo mam pracę klasową z angielskiego ,w środę z geografii i jeszcze w piątek mam kartkówkę z matmy a no i jeszcze sonet  musze sie nauczyc i Pana Tadeusza na środę przeczytać. :c. Obym się z tym wszystkim uporała. No i w końcu są treningi postaram się chodzić jak najczęściej ale pewnie będę chodzić na treningi w środę na hale i  w piątek na siłownię ,bo  w poniedziałki chyba nie dam rady. W końcu trzeba się wziąć na siebie. Jak wam mija weekend misie ? :D ♥






Copyright © 2014 SUSZI , Blogger