27 listopada 2013

Liebster Avard

Siemanko ♥


Przepraszam Was na wstępie,że nie dodałam w weekend świeżej notki ale taki leń mnie złapał.. Obiecuje,że go zrobię ale z tym postem,który planuje będzie trochę roboty. Natomiast przejdźmy do tematu. Do liebster Avard dominowała mnie : http://ilona8922.blogspot.com/  i http://pozytywnie-nastawiona.blogspot.com/  za co ogromnie dziękuję dziewczynom :).Odpowiem na te pytania w jednej notce a nie dwóch, bo to bez sensu żeby robić aż dwie notki o liebster avard a przy okazji mnie bardziej poznacie. No więc zaczynajmy :3


                                                   1.Co skłoniło Cię do założenia bloga? 

                                 Do założenia bloga może nie skłoniło ale zainspirowała mnie lucy :)

2. Jakie tematy najczęściej poruszasz na swoim blogu?

Poruszam różne tematy. Staram się w każdym poście pisać o czymś innym,a nie tylko o tym co dziś robiłam,bo praktycznie robię codziennie to samo :wstaje-ogarniam sie-szkola-wracam-odpoczywam-odrabiam lekcje/uczę się, myje sie i ide spać czyli nudaa. Choć jak można zauważyć zawsze  staram się coś dodać do postu o moim dniu..

3. Czy jest taki blog, który uważasz za najciekawszy?

Tak. A mianowicie tej dziewczyny: http://lucy-luucy.blogspot.com/  Inspiruje mnie do pisania tego bloga :).

4. Wierzysz w przyjaźń damsko-męską?

Tak wierzę,bo niby czemu nie ?.

5. Jest taka osoba, której możesz zaufać?

Mam.

6. Masz jakieś zainteresowania?

Tak. Pisanie bloga jest jednym z nich :)


7. Jakie cechy powinien posiadać twój 'idealny' przyjaciel?

Powinien być szczery, lojalny wobec mnie i mieć dobre poczucie humoru.

8. Jeśli była by możliwość cofnąć czas chciałabyś coś zmienić?

Tak chciałabym...

9. Twoim zdaniem lepiej być pesymistą czy optymistą?

Zdecydowanie optymistą.

10. Jak często sprawdzasz swojego bloga?

Codziennie :).

11. Czy zaskoczyła Cię nominacja do Liebster Award ?

Nie :) bo już kiedyś ktoś mnie nominował. 

_________________________________________________________________________________
No więc następna dawka pytań :


1. Dlaczego założyłaś bloga ?

Założyłam bloga,bo tak jakoś naszła mnie ochota jego posiada.Zainspirowała mnie do tego Lucy jak już napisałam.Chciałabym mieć taką oglądalność na blogu, taką liczbę komentarzy pod postem i tyle czytelników co ona. Chciałabym też współpracować z jakąś stroną jak niektóre blogi ale jeszcze pewnie to trochę potrwa,ponieważ, by współpracować z jakąś stroną trzeba mieć czytelników a ich mam mało. Dopiero zaczynam zabawę z blogiem,więc z biegiem czasu ta liczba pewnie wzrośnie, a przynajmniej bardzo bym chciała by tak było.

2.Jak długo masz zamiar prowadzić bloga?

Hm. Nie wiem. Nie przewiduję tego. Na razie nie zamierzam z niego zrezygnować.

3.Bez czego nie możesz żyć?

Bez telefonu ;3. Jak go nie mam w kieszeni to zaczynam panikować i się czuje nieswojo. xd

4.Co cię motywuję ? 

Nie wiem. Moje motto to stay strong ,czy never say never.
Lub często kiedy nie mam motywacji do czegoś wchodzę na tumblr i przeglądam motywujące zdjęcia lub na facebooka na stronkę motywatornia związana z ćwiczeniami czy coś lub jeśli mam lenia związanego z nauką to oglądam filmiki na youtube np takie jak : moje sposoby na naukę itp..

5.Czy jak byś miała ogromną sumę czytelników zrobiła byś jakieś potkanie w Swoim mieście?

Jeżeli czytelnicy,by bardzo chcieli i była by dość to spora liczba i gdyby moja mama się zgodziła to czemu nie?:3.

6.Myślałaś/myślisz nad kręceniem filmików na YOUTUBE?

Raczej nie,bo nie umiem gadać sama do siebie (aparatu). Miałabym pewnie same łapki w dół i zero subskrypcji :D. 

7.Co byś chciała zmienić na świecie?

Z pewnością ludzi.

8.Twoja najwyższa średnia?

4.0 w podstawówce hahah : D.

9.Jakie masz oceny? 

 Średnie. Mogłoby być lepiej.

10. Ile blogów obserwujesz (napisz liczbą) ?
Nie wiem czemu ale nie mogę ich znaleźć. Pisze mi,że dwa a tak na prawdę obserwuję dużo dużo więcej osób :)
                   11.  Chciała byś coś zmienić na Blogger? 

Nie ;) 
Copyright © 2014 SUSZI , Blogger