15 listopada 2013

My city :)!

Hejoo ludzie ♥

Dawno mnie tu nie było. Miałam napisać coś tydzień temu, ale jakoś nie miałam chęci, być może to przez tą okropną pogodę. Dopiero teraz tu zajrzałam,bo ogólnie to miałam sporo do roboty takiej szkolnej. W tym tygodniu to był normalnie hardcore,ponieważ chyba codziennie coś było.Wiecie a to praca klasowa jakaś kartkówka, zadanie do zrobienia i tak zleciało. Jutro mam połowinki. Nie mam jakoś chęci na nie iść no ale skoro już powiedziałam,że idę to wypada przyjść. No ale co do mojego tygodnia to był strasznie męczący i dziękuję pani naszej wychowawczyni,że nas zwolniła z ostatniej lekcji :).Chociaż coś. Podsumowując mój tydzień po prostu był ciężki i bardzo męczący. Gdyby może pogoda była inna to miałabym więcej siły ale mimo ,że wcześniej się nawet położę to i tak budzę się zmęczona a zresztą ja nie umiem się szybko kłaść spać, gdyż nawet jakbym poszła szybciej spać np o 22 to i tak zasnę jakoś o 23 czy jakoś tak. Dobra to tak w skrócie o moim tygodniu, więc teraz przejdźmy do tematu. :).Będzie dużo pisania i będzie to duży post,więc mam nadzieję,że dotrzymacie ze mną do końca.

A więc mieszkam w Chełmnie od dziecka,bo tu też się urodziłam. Powiem Wam,że nawet lubię to miasto, lecz ludzi w nim nie za bardzo, niestety. To miasto jest tak małe,że wszyscy prawie z każdym się znają albo kojarzą Cię z widzenia i wiadomości i jakieś ploty szybko się rozchodzą. No tak już jest, niestety ale za to lubię to miasto za architekturę, która teraz bardzo się zmieniła przez remonty w naszym mieście, co jest bardzo na plus moim zdaniem. Zrobili u nas taką fontannę na środku rynku i ona jedynie jest takim trochę nie wypałem. Zresztą sami zobaczycie na zdjęciach,które dam niżej,bo ona przypomina jak to w naszej miastowej gazecie napisali jak myjnia. Jedynie w nocy kiedy palą się w niej takie kolorowe reflektory i ta woda lecąca oraz palące się latarnie dookoła rynku wygląda ładnie. Bramka na ul. Grudziąckiej  też wygląda o wiele lepiej :).


Nasze miasto jest ogólnie miastem wartym zwiedzenia. Na rynku, gdzie znajduje się ratusz na każdym rogu rynku są nawet kierunki zwiedzania i nazwa miejsca/budynku. Bardzo ładny mamy park i planty,gdzie znajduje się ławka zakochanych no oczywiście w parku też znajduje się taka ławka i są zrobione takie dwa duże serca z roślinek.

 To są właśnie te dwa serca :3. 

 Tu jest właśnie ratusz i nie wiem czy wy to widzicie ale nawet wokół niego są takie małe światełka w chodniku.

 To jest rynek zimą,pięknie wygląda i co roku jest na święta stawiana wielka choinka i dzieci chyba z podstawówki albo z przedszkola przychodzą ją stroić.
Jeszcze o tym nie wspomniałam ale u nas jest tak dużo motywów związanych z miłością tak jak te serca co dałam wyżej zdjęcia i ławka zakochanych na plantach,czy w parku ,to dlatego to wszystko ,że nasze miasto nosi miano Chełmno-miasto zakochanych i zawsze tez ze względu na to są dosyć hucznie obchodzone walentynki. Co roku je obchodzimy i na ratuszu właśnie widnieje taki napis,zawsze mamy gwiazdę wieczoru. Na stronie naszego miasta czytałam,że w tym roku ma być LEMON i bardzo się z tego cieszę,bo ich lubię :). Byli też u nas w poprzednich latach Ania Wyszkoni, Zakopower, Gosia Andrzejewicz, Feel zeszłym roku był oraz była u nas IRA i byli też tacy zagraniczni co spiewaja ta piosenke volare ooo czy jakoś tak xd. I pewnie jeszcze inni u nas gościli ale nie pamiętam więcej osób.
Teraz ul. Grudziącka(to jest nasza taka główna ulica) wygląda trochę inaczej,bo te zdjęcia biorę ze strony naszego miasta  i mamy już inny chodnik i już bardzo bardzo dawno nie ma tam tego czegoś co stoi po środku.

To jest ta właśnie słynna ławeczka zakochanych :). Zawsze jak są turyści w naszym mieście to siadają obok szczególnie zakochani i robią zdjęcia z boku tam na tych takich prętach od oparcia ludzie zaczęli zapinać kłódki :3.
_________________________________________________________________________________
Myślę,że to wszystko co możecie wiedzieć o moim mieście. 
Jeśli chcecie wiedzieć albo obejrzeć po prostu więcej zdjęć i trochę poczytać o mojej miejscowości
to zapraszam tu : www.chelmno.pl 





Nareczki ♥
Copyright © 2014 SUSZI , Blogger