2 listopada 2013

My favorite series

Cześć ludki :3. Dziś mam dla Was znowu post tematyczny i przez większość dalszych notek będą one tematyczne,bo przygotowałam kilka tematów :).No i nie będzie na pewno nudno :) I po pierwsze chciałam podziękować Wam za taką dużą ilość komentarzy i 1000 wyświetleń nawet nie wiecie jak mi się mordka cieszyła jak tyle wyświetleń zobaczyłam! :3. Dziękuję ♥ A więc przejdźmy do sedna.Dziś post będzie o moich ulubionych serialach, choć bardzo rzadko je oglądam ale zamierzam to zmienić :) Będę musiała się bardzo postarać zmienić organizację swojego czasu, by zdążyć ze wszystkim na czas, czyli odrobić lekcje nauczyć się , po 6 tygodniach ćwiczyć logopedycznie (miałam operacje) no i jeszcze chciałabym ćwiczyć na brzuch no i jeszcze chciałabym znaleźć czas na oglądanie moich seriali :). Zaczynajmy :


Pierwszym serialem,który zaczęłam oglądać było wszystkim znane M jak miłość. Oglądam rzadko odkąd zaczęłam chodzić do liceum i teraz nie ogarniam za bardzo co tam się dzieje ale czasami mi się udaję obejrzeć razem z mamą ,gdy mam lżejszy dzień.

Przepraszam,że taka kiepska jakość zdjęcia ale nie znalazłam nic lepszego ;c.

Następny serial jaki zaczęłam oglądać to Barwy Szczęścia :)
Teraz też bardzo rzadko oglądam ale jak już zasiądę przed telewizorem to mniej więcej wiem jak aktorzy się nazywają,bo tam najmniej jest zmian i chyba mniej jest nowszych aktorów niż w M jak miłość. 


Kolejnym lubianym przeze mnie serialem jest Pierwsza miłość.Tu już też bardziej ogarniam  aktorów niż w M jak miłość, bo wiele się nie zmieniło i także fabułę. 

No oni są chyba najbardziej znani z tego serialu i nawet ich lubię :)

Zdecydowanie najbardziej lubię Pierwszą Miłość i Barwy Szczęścia niż M jak miłość ,bo wydaję mi się ,że w tym serialu już wszystko jest już tak trochę za dużo nagmatwane i nawymyślane. 
To już na dzisiaj koniec. Post dość krótki, a na pewno krótszy niż poprzedni, ale na pewno pojawią się jeszcze dłuższe . :) A wy  jakie macie ulubione seriale ? 
Postaram się także zrobić post o moich ulubionych filmach ale nad tym muszę dłużej posiedzieć, bo muszę przypomnieć sobie jakie obejrzałam filmy i które mogę tu przedstawić i co bym mogła o nich napisać . No to by było na tyle . Miłego czytania :)!
Copyright © 2014 SUSZI , Blogger