6 grudnia 2013

Hairstyles to wear

No cześć Wam ludziska :D. 

Dawno nie pisałam, ale jak jestem i jak widzicie zaistniały bardzo duże zmiany dość :)!. Nie trudno je zauważyć,bo zmieniłam całkiem wygląd bloga a także jego nazwę-wcześniej nazywałam się glowingiinthedark . Moim zdaniem ta nazwa jest dość trudna i do wymawiania i do zapamiętania. Tak więc może wyjaśnię skąd wzięło się słówko sushi ? a mianowicie od mojego nazwiska, koleżanki na mnie zaczęły wołać suszi, suszka x D a Natka to po prostu od mojego imienia , a w zdrobnieniu dałam też ,dlatego że również koleżanki tak na mnie mówią.  Dobra  przejdźmy już do tematu postu : fryzury,które noszę :) Mam nadzięję,że post będzie dla Was ciekawy.



Pierwszą fryzurą,którą właściwie prawie codziennie noszę to zwyczajny byle jak związany koczek. Nie pytajcie mnie jak go robię ,bo i tak za każdym razem inaczej wychodzi,dlatego napisałam ,że jest on byle jaki : D. 





Druga również często noszona prze ze mnie to prosty kucyk upięty dość wysoko :)


Trzecią fryzurą jest znowu kok ale robiony za pomocą wypełniacza oraz z ozdobną kokardką taką jak mam na pierwszym zdjęciu przy 'luźnym' koczku :).



Robienie koka z wypełniaczem nie trwa długa. Ja niestety umiem go robić tylko jednym sposobem.
Robię na początku kucyka wkładam wypełniacz i rozkładam włosy tak by nie było go widać ,a następnie nakładam na to zwykłą gumkę. Natomiast to co zostało owijam dookoła tak by nie było widać gumki i spinam w wsuwkami ,no i potem nakładam już tylko tą ozdobną uroczą gumeczkę z kokardką.

YOUTUBE <- tu macie ten sposób o którym piszę on jest przedstawiony jako pierwszy,
lecz tego drugiego jakoś nie potrafię : (

Ostatnią już czwartą fryzurą rzadziej noszoną jest warkocz na bok. Nic trudnego :3.

To już niestety koniec na dzisiaj tego posta. Nie jest on jakoś długi,więc mam nadzieję,że będzie się go przyjemnie czytało. Fryzury nie są jakieś oryginalne. Wiem. One są bardzo proste i banalne. Nie jest to nic nadzwyczajnego .Po prostu zwyczajne fryzury na zwyczajny dzień : D. 

Wesołych Mikołajek  jeszcze choć jest 22:53 ale co tam xD.

Co dostaliście na Mikołaja? :).
Copyright © 2014 SUSZI , Blogger