22 grudnia 2013

Winterlicious tag








Hejooo! :)

Tak wiem dość długo mnie nie było ale to dlatego,że był koniec semestru i byłam chora.
Nie miałam sił na nic w tym tygodniu ale jest już o wiele lepiej.
Przyjechał dziś mój brat z rodzinką w końcu,więc się cieszę :).
Dziś chcę dla Was zrobić winterlicious tag czyli taki zimowy tag.
Wiem,że trochę późno go robię ale to nic.Mam nadzieję,że się spodoba !.
Miłego czytania :3.



1.Ulubiony lakier do paznokci na zimę?

Moimi ulubionymi są 3 lakiery: czerwony,czarny i taki miętowy czy morski.
Tak na prawdę nie wiem jaki to kolor,bo to zależy od światła jak pada :)




2.Ulubiony produkt do ust?

Moją ulubioną pomadką jest Nivea żurawinowa i truskawkowa.

3. Ulubiony zapach świeczki na zimę?

Kocham takie świeczki o zapachu czekoladowym i pomarańczowym

Ta jedna to akurat nie jest czekoladowa ale również ma świetny zapach :).

4.Najczęściej ubierana część garderoby na zimę?

Oczywiście,że sweterkim a najbardziej lubię ten granatowy
co mam na zdjęciu.



5.Ulubiony film świąteczny?

No i to już chyba tradycja ale najbardziej kocham Kevin sam w domu.
Ta część Kevina Samego w NY jakoś nigdy nie przebije tej pierwszej częścii :D.

6. Ulubiona piosenka świąteczna?

De Su-Kto wie


 7.Ulubiona świąteczna potrawa/przekąska?.

Potrrawa to oczywiście przepyszne pierogi !
A przekąska to pierniczki,które w sumie 
pieczemy co rok :)

8.Ulubiony napój świąteczny?

I to jest kakałko i herbata z cytrynką. Mniam !

9. Twoja ulubiona ozdoba świąteczna na ten rok?

Lubię wszelkiego rodzaju świeczuszki ii świecidełka.

10.Co jest na pierwszym miejscu na twojej świątecznej liście?

Jeśli chodzi o prezenty to na pewno chciałabym nowy telefon.

11.Jakie są twoje plany na święta?

Spędzam je u siebie w domu i w końcu wszyscy będziemy w komplecie :).




Copyright © 2014 SUSZI , Blogger