31 stycznia 2014

Friday is my day....



Helo!:D

Tak tak tak to właśnie dziś piątek wekeendu początek oraz ferii ! Nareszcie się doczekałam tego dnia.  Ogólnie strasznie wieje na dworzu i pizga,że tak powiem nie ładnie :). Nie wiem czy zauważyliście ale zmieniłam trochę design bloga i to chyba jest to co zostanie najdłużej na tym blogu. Niestety nie znam się na blogspocie i nie umiem obsługiwać się wszystkimi jego możliwościami... Dziś w szkole nasza szkoła miała żakinadę i było dość zabawnie, głośno i śmierdząco ,bo cała śmierdziałam octem jak i cała szkoła także. 
Zrezygnowałam z konta google+ , ponieważ trochę denerwowało to konto.... sama nie wiem czemu.  
Staram się o jak najwiekszą liczbę obserwatorów,bo chciałabym współpracować z firmą sheinside czy jakoś tak :). Więc jeśli może to dodawajcie do obserwowanych i potem napiszcie mi to pod postem ,a sie odwdzięczę !:). 

                                                                       Chciałabym taki na nadgarstku c: *.* 



Postaram się jutro albo w nieedzielę napisać jakiś post tematyczny. 

Lubicie piątki ?:D.Głupie pytanie nie xd 
Copyright © 2014 SUSZI , Blogger