12 stycznia 2014

Postanowienia 2014

Cześć ludki,ludziki :)!.

Trochę późno piszę bo jest już równo 23:00 a jutro poniedziałek
Miałam napisać ten post chyba w piątek no ale jeszcze się uczyłam z geografii.
Mam zamiar jeszcze wcześniej wstać rano by się pouczyć,ponieważ rano jakoś bardziej potrafię się skupić.
Dobra zaczynamy posta :)!

Więc moje postanowienia to :

1.Wyrobić sobie mięśnie brzucha!.
Już nawet zaczęłam ćwiczyć ponownie 6 weidera. Jak na razie ćwicze, choc ostatnio nie ćwiczyłam 2 dni ale nadrobiłam to. Obym dała radę do końca.

2. Więcej,lepiej i efektywniej się uczyć, by mieć lepsze oceny.
No ten semestr nie zaczęłam od dobrych ocen przez polski ;/ ale zamierzam dostać chociaż lepszą ocenę z geografii iż jutro mam prace klasową. Nie zamierzam mieć tylko dobrych ocen z geografii jakby ktoś tak pomyślał :D. Chcę mieć na koniec chociaż z mniej więcej każdego przedmiotu 3 i mieć jak najmniej 2!.

3. Myśleć bardziej pozytywnie.

Teraz jest to bardzo ciężkie... ale staram się.

4.Przez ten rok zamierzam mówić jak najlepiej się da (tak jak wspominałam mam wadę wymowy i miałam operacje na nosowanie i muszę ćwiczyć choć na razie nie mogę wykonywać wszystkich ćwiczeń).Mimo ,że nie mogę wykonywać wszystkich to staram się ćwiczyć te co mogę czyli oddechowe :).

5.Jeść bardziej zdrowo.
 Czyli ograniczyć przynajmniej do minimum chipsów. Dosyć często je jem,więc chce to chociaż ograniczyć do zjedzenia raz miesiącu.

6.Chiałabym zdobyć chociaż 100 obserwatorów bloga :).
Na razie mam 15 ale myślę,że z czasem uda się to zmienić. Cieszę się nawet z tej małej 15 czytelników! :).

7.Chiałabym podjąć współpracę z jakąś firmą.
A to dlatego,by mój blog był coraz to bardziej urozmaicony i się rozwijał !.

Myślę ,że to wszystkie moje najważniejsze postanowienia i mam nadzieję ,że uda mi się je zrealizować .

(Nie mam nowych zdjęć i nie wiem kiedy pojawią się nowe, ponieważ mój aparat coś się popsuł i na zdjęciach są prążki :C ).

A ty jakie masz postanowienia? Napisz mi w komentarzu !:).
Copyright © 2014 SUSZI , Blogger