9 stycznia 2014

Sylwester :).

Cześć ludki kochane! :)


Na wstępie bardzo chciałabym Was przeprosić za moją długą nieobecność ale to dlatego,że przed świętami chorowałam i chyba jakoś dzień przed wigilią napisałam tu dla Was jakiegoś posta no a w święta nie miałam za bardzo czasu tu pisać,bo był u mnie mój brat na święta i na sylwester. Właśnie zacznijmy od Sylwestra!
Na początku w ogóle nie miałam żadnych planów ale kilka dni przed sylwestrem moja ciocia mi zaproponowała wyjazd do Gdyni na Sylwestrową moc przebojów,która leciała na polsacie. Czekam czy może będzie jakaś powtórka jeszcze w telewizji z tego koncertu.Moi rodzice mówili ,że mnie nie widzieli a byłam tak strasznie blisko sceny!. Wszystko w miarę dobrze widziałam :) i było mega choć trochę się źle czułam ale za to dobrze się bawiłam. Wstawię tu parę zdjęć i filmików,więc sami zobaczycie jak blisko stałam.

Ogółem wyruszliśmy jakoś koło 16 i byliśmy koło 18 i dobrze miedzy czasie znaleźliśmy parking w bezpiecznym miejscu. Już o tej 18 było sporo ludzi. Wejść było chyba 9 a my staliśmy przy głównym.
O godzinie 19 nas wszystkich wpuścili i jak każdy ruszył z tych wszystkich bocznych wejść to normalnie biegli pod tą scenę aż cudem się dziwiliśmy,że byliśmy tak blisko.  Czekaliśmy godzinę do występu między czasie prowadzący program Paulina Sykut i Maciek RockMaciej Dowbor i Anna Głogowska oraz Agnieszka Popielewicz i Krzysztof Ibisz ale najbardziej z nami rozmawiał Maciek Rock i na chwile wyszedł Ibisz. Rock coś tam sobie żartował itd.  Później tak nas pchali do przodu i wgl ,ze nie mogłam sie ruszać i mi nawet słabo bylo ale tak mnie oblegali iż nie miałam jak zemdleć : D i było git :D. Na prawdę warto chociaż raz zobaczyć jak to wszystko wygląda,bo w telewizji zupełnie inaczej odbieramy to wszystko i  mamy inne wrażenia a scena robiła ogromne wrażenie. Dobra bo się rozpisałam  a gdzie tu jeszcze postanowienia :D.. 






                                                              <Pectus>

Byli też Maryla Rodowicz, Krzysztof Krawczyk, Budka Suflera, Mesajah, Golec uOrkiestra. Jeszcze właśnie Sylwia Grzeszczak,Papa D,Donatan i Cleo, Blue Cafem,Michał Wiśniewski,Stachursky, Lemon,Enej, Natasza Urbańska, Liszowska,Red lips, Volver,Piersi Chyba wszystkich prawie wymieniłam :). . 

Miałam napisaćć o postanowieniach ale napisze je jutro :).

Copyright © 2014 SUSZI , Blogger