22 lutego 2014

~Anti Boyfriend Tag~

Cześć ludzie! :)

Na samym wstępie chciałabym Wam podziękować za tyle komentarzy pod poprzednim postem i za 40 obserwatorów ! Dziękuję ♥.Przepraszam,że notki pojawiają się rzadko ale mam dość dużo nauki i często jestem zmęczona.Postaram się dodawać notki tak jak to zawsze robię czyli w weekendy.
Wybrałam już rzeczy od aupie.com. Mam nadzieję,że przyjdą. Powinni w sumie już iść w drodze,bo pisało tam ,że potrzebują jakieś 5 dni na przygotowanie paczki do wysłania i potem przychodzi do 15 dni paczka. Mam nadzieję ,że tak też będzie choć wiadomo,że może to dłużej potrwać,bo to idzie zza granicy.
Dobra koniec biadolenia. Przechodzę do notki,bo dziś mam dla Was Anti Boyfriend Tag. :D.

 Oto moje pytania i moje odpowiedzi :

1. Jaka jest najważniejsza cecha, której szukasz u chłopaka?

Odp: U chłopaka na pewno szukam szczerości,poczucia humoru i by miał do mnie pełne zaufanie 
oraz by okazywał swoje uczucia. Nie chodzi mi tu o jakieś kupowanie prezentów.
Wystarczy by był.

2.Jakie cechy od razu powoduję, ze nie jesteś zainteresowana?

Odp: Na pewno nadmierne przeklinanie,najlepiej by nie palił, nie olewał sobie wszystkiego
i nie mówił ,że ma wyjebane ,że tak powiem.(przepraszam za słownictwo)

3. Jakie cechy wyglądu od razu zauważasz?

Odp: Oczy, uśmiech.

4. Opisz wymarzona randkę.

Odp: Wystarczy mi zupełnie spacer,bo wtedy można spokojnie pogadać. 
Ewentualnie można też pójść coś zjeść i potem iść na spacer :)

5. Kim byłby twój sławny chłopak?

Odp: Hm nie wiem Harry Styles ,Bieber , Pezet też może być XD.

6. Kiedy zakończyłabyś związek?

Odp: Kiedy, by mnie zdradził więcej niż np raz,nie szanowałby mnie.

7. Co chciałabyś, żeby chłopak robił w związku?

Odp: No wszystko by nie było nudno :).

8. Jakiego koloru lubisz włosy i oczy?

Odp: Lubię niebieskie i brązowe oczy ale w sumie to bez znaczenia, 
a włosy to blond,szatyn,brązowe.

9. Kupuje Ci prezent, co to jest?

Odp: W sumie mi to bez różnicy. Ważne,że miał dobry zamiar.
Cena nie ma znaczenia może być coś za 50 gr . Liczy się gest.

10. Ulubiony typ chłopaka. 

Odp: Najlepiej by był trochę wyższy ode mnie. Nie mam jakiś takich wymagań,wiec
nie mam swojego typu.
Copyright © 2014 SUSZI , Blogger