6 lutego 2014

Before I Die.

Cześć ludki!

Dziś chcę Wam przedstawić posta pod tytułem ''Before I Die'', czyli rzeczy,które chciałabym zrobić przed śmiercią. Mam nadzieję,że spodoba Wam się taki post i zapraszam do komentowania i obserwowania.
Z góry przepraszam za to,że w ogóle nie dodaję swoich zdjęć ale to jak już mówiłam popsuł mi się aparat.
Mam trochę zdjęć na telefonie ale wiadomo zdjęcia z telefonu szału nie robią. Chcę poprosić siostrę,by przywiozła mi swój aparat to na pewno jakieś zrobię. Mam też zdjęcia,które robiła mi koleżanka ale niestety ma jakieś problemy z wysłaniem i mam tylko jedno :c. Bardzo się staram prowadzić bloga jak najczęściej i mieć jak najciekawsze wpisy bez swoich zdjęć,więc nie chcę aby ktoś pomyślał,że robię posta od niechcenia i że tak powiem brzydko 'wyjętego z dupy' ale no nic nie poradzę na swój aparat....
Przejdźmy do posta.



                                                                              
                                                                               *** 

1. Pierwsze co to by nawiązać współpracę z firmą sheinside ! ♥



2.Zdać do 3 klasy liceum z dobrymi ocenami oraz dobrze napisać maturę :).


3.Pójść na dobre studia i po nich znaleźć dobrze płatną pracę :).



4.Mieć wyćwiczone ciało ♥


5.Mieć tatuaż na nadgarstku .Właśnie taki...


6.Zakochać się.


7.Wziąć ślub :)


8.Mieć dzieci :).

9.Zrobić coś szalonego :D.


10.Zwiedzić: 

+Barcelonę i Chiny :D


I to chyba już wszystko myślę.
Tylko nie wszystkie rzeczy są w kolejności tak jak powinny być ale myślę,
że to nie ma najmniejszego znaczenia :).
Copyright © 2014 SUSZI , Blogger