10 lutego 2014

Co powinien mieć w sobie blog, bym na niego zajrzała?

Cześć!  :D.

Nie wiem czemu ale zawsze mam problem jak zacząć posta. No ale teraz jakoś już zaczęłam, więc jest dobrze. Dziś post o tym  co powinien mieć w sobie blog, bym na niego zajrzała i oczywiście została na stałe jego czytelnikiem.

Twój blog i Ty powinnyście mieć/być:


1.Ładny wygląd bloga powinien być w miarę przejrzysty. Chodzi mi tu o czytelną czcionkę. Kolor tła nie ma tu znaczenia. W sumie ma dość duże ale ważne, by był zachowany umiar, czyli nie za dużo wzorków, kolorów i innych rzeczy typu spadających śnieżynek,serduszek czy też ozdobionej strzałki. 

2.Ciekawe posty... czyli zmienna tematyka.Tu  chodzi o to, by nie pisać ciągle o sobie , o tym co robiłaś. Owszem możesz coś wspomnieć na początku posta ale nie pisz tak bardzo dokładnie, bo większości to nie obchodzi. Inaczej jest z blogami o konkretnej tematyce np. o modzie. Ważne jest,by post łatwo się czytało. Nie pisz jakiś nie zrozumiałych słów tylko, dlatego,że ty znasz jego tłumaczenie. Ktoś inny może tego nie zrozumieć. 

3. Bądź sobą. Nie udawaj na blogu kogoś kim nie jesteś. Nie naśladuj innych blogerek typu Lucy ,Binka czy Wiśka... Zauważyłam właśnie,że dużo dziewczyn,które prowadzi bloga ma albo takie samo tło jak Łucja albo coś jeszcze podobnego  co ma na blogu Binka. Owszem można czerpać pomysły na posty ale nie kopiujmy ich.

4.Bądź miła dla swoich odbiorców. Odwołam się do punktu nr 2 do przed ostatniego zdania. Jeśli napisałaś coś kto tego nie do końca zrozumiał w poście i napisał Ci to w komentarzu to nie pisz tej osobie,że ma poszukać w google. Jeśli nie umiesz dokładnie wytłumaczyć o co ci chodziło pisząc dane słowo ,czyli ładnie to jakoś ubrać w słowo to sama znajdź znaczenie tego słowa w internecie i podeślij link, by nie tworzyć napiętych sytuacji.

5.W miarę łatwa nazwa bloga do zapamiętania. Jeśli ktoś ma bardzo zawiłą nazwę to bardzo trudno zapamiętać nazwę. Nie ważne czy nazwa bloga jest po angielsku czy po polsku. Im mniej zawiła tym lepiej. Owszem jeśli blog bardzo mi się spodoba a ciężko mi zapamiętać nazwę to zapisuję ją sobie gdzieś w notesie.



Mam nadzieję,że podoba Wam się post. Znowu zmieniłam wygląd ale znalazłam to co chciałam, ponieważ chciałam usunąć google + a wrócić do profilu bloggera i w końcu mi się to udało :).

A wy jak uważacie co powinien według was mieć w sobie blog, by stać się jego czytelnikiem? 
Copyright © 2014 SUSZI , Blogger