2 lutego 2014

Liebster Blog Award.



Hejoo! :D.

Zostałam nominowana do Liebster Award przez krysiastyle .Bardzo dziękuję :). Nie chciałam go robić,ponieważ robiłam już chyba 2 czy 3 razy takie posty ale stwierdziłam czemu nie. Przedstawię wam też zasady,które trzeba znać kiedy jest się nominowanym .

„Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.

A o to pytania skierowane do mnie :


1.Co najchętniej jem na śniadanie?

Najchętniej jem zwykłą bułkę z szynką,serem,pomidorem lub ogórkiem albo jajecznicę :)

2.Skąd wzięłaś pomysł na nazwę bloga?

+ Nazwa mojego bloga wzięła się od mojej ksywki i imienia :D.

3.Jaka jest Twoja ulubiona pora roku? Dlaczego?

+ Lubię zimę ale jednak najbardziej uwielbiam wiosnę ,kiedy wszystko budzi się do życia i lato ,
bo są moje urodzinki i wakacje xD

4.Jaki film mogłabyś oglądać do końca życia i nigdy by  Ci się nie znudził?

+ I tu standardowe filmy typu 3 metry nad niebem,LoL ;D.

5.Gdybyś dostała kupon na zakupy w swoim ulubionym sklepie,co byś kupiła?

+ Na pewno wszystkie rzeczy,które by mi się podobały .

6.Co zainspirowało mnie do założenia bloga?

+ Ogólnie z założyłam w wakacje z nudów. Na youtube oglądałam różne vlogerki i czytałam blogi 
i najczęściej czytałam bloga Lucy i tak jakoś pomyślałam czemu by nie ?

7.Czego żałujesz w życiu?

+ Trochę tego jest.

8.W czym jesteś dobra?

+ Hahah chyba w niczym xD.

9.Pokażesz kiedyś bloga swoim dzieciom?

+ O ile je będę miała, to pewnie tak :).

10.Wyobraź sobie,że jesteś owocem.Jakie smaku i koloru sok można z ciebie wycisnąć?

+ mmm truskaweczka : D.!.

12.Co poprawia Ci humor?

+ Pisanie tutaj,oglądanie filmów seriali, książki,muzyka, znajomi :).


Osoby nominowane :













Moje pytania dla Was: 

1.Od kiedy masz bloga?
2. Twój ulubiony film?
3.Jak spędzasz wolny czas?
4.Lubisz swojego bloga?
5.Ulubiony dzień tygodnia?
6.Jakie posiadasz strony oprócz facebooka i bloggera?
7.Masz osobę, której możesz powiedzieć wszystko?
8. Kim chcesz być w przyszłości?
9.Czy chciałabyś współpracować na blogu z jaką firmą?
10.Czy miałaś kiedyś jeszcze jakiś blog za nim założyłaś tego?
11.Ulubiona piosenka? Dlaczego jest Twoją ulubioną ? 

Copyright © 2014 SUSZI , Blogger