1 lutego 2014

Moja działalność w internecie i zapowiedź wieczornej notki

Hejoo! ♥

Chciałam wam  napisać o moich stronach, które posiadam. Nie wiem czy widzieliście zakładki pod nagłówkiem bloga . Tam są umieszczone linki do moich stron. Jeśli je klikniecie przeniesie was na moje strony np takie jak ask, gdzie możecie mnie obserwować i zadawać pytania :) 




Mam także dwa tumblry. Jeden tumblr mam o smutnej tematyce i niestety jest mi bardziej bliski niż mój tumblr drugi, który jest weselszy ,kolorowy i dodaję tam obrazki tzw outfitów różne ładne ciała, jedzenia itp .

      Jest nazwany Tumblr 2 i ta zakładka jest obok tego pierwszego :)
Również możecie obserwować :).

Wieczorem na pewno pojawi się notka jakaś tematyczna. 
Nie wiem jeszcze jaka ale na pewno się pojawi, 
a teraz lecę sprzątać pokój :)!.
Bajoo :*
Copyright © 2014 SUSZI , Blogger