1 lutego 2014

Ślepa pogoń za modą.

Cześć :)

Tak jak Wam obiecałam jest  i notka!. Zupełnie nie miałam na nią pomysłu. i dopiero teraz znalazłam pomysł na jej napisanie.Napisanie notki to wcale nie jest proste zadanie szczególnie jeśli piszę się tematycznie.Wtedy jest najciężej,ponieważ trzeba myśleć to nad czym piszesz,zastanawiać się nad każdym zdaniem itd.No ale nie o tym notka :).  Więc zacznijmy:

Co raz częściej widzimy ludzi ubranych bardzo podobnie,bo akurat takie rzeczy są modne i jest tego pełno w sklepach. Nie podążajmy za wszelką cenę za modą. Nie wszystko co modne jest ładne i nie zawsze dobrze się w tym wygląda. Nie patrzmy na to czy coś jest modne,  bo nie wszystko do nas pasuje, nie we wszystkim będziemy czuć się dobrze i wygodnie.


Nie wyglądajmy jak klony,bo to wygląda okropnie. Owszem jeśli na przykład coś jest modne i nam się to na prawdę podoba i jest w tym nam dobrze to czemu by tego nie nosić. Wyróżniajmy się trochę od innych i nie nośmy wszystkiego tak samo. To nawet nie wygląda dobrze.


Lubię bardzo ubierać i kupować jakieś modne ciuchy ale nie przesadzam z tym ,bo czasem nawet modna fajnie wyglądająca rzecz nie jest wart swojej ceny. Naprawdę !

Kupujmy modne ciuchy z głową. Radźmy się zaufanej osoby np mamy ,siostry czy w czymś wyglądamy dobrze,ładnie czy kolor rzeczy pasuje do naszej karnacji.

Jest też złota zasada,że co za dużo to nie zdrowo. I to prawda,więc nie zakładajmy miliona kolorów bo kolorowe rzeczy są modne,czy też milion bransoletek na ręce które wgl nie pasują do stroju ...
Patrzmy na to co zakładamy. Nie myśl o tym czy to jest modne czy nie. Patrz na te modne rzeczy pod tym względem czy np ciuch czy buty ci się podobają,czy są wygodne i czy dobrze się w takich rzeczach czujesz.


Na prawdę nie podążajmy całkiem za modą, bo moda przemija,wraca i przemija i wraca :). Nie ma sensu ,więc np kupować rzeczy,która kosztuje np 100zł dlatego ,że prócz metki jest też ona modna . Przykładem może być kurtka parka. W sklepie kosztuje za jakieś 300 zł,dlatego że np z Diverse a także,dlatego ,że modna to od razu cena idzie w górę.  Ja swoją kupiłam na allegro o wiele taniej, bo za 150 zł. I też jestem z niej zadowolona ale nie kupiłam jej także,bo jest MODNA ale dobrze się w niej czuje :).


Mam nadzieję,że każdy dotrwał do końca :D.
Jak już mówiłam proszę o dodawanie do obserwowanych,ponieważ chciałabym bardzo zawrzeć współpracę z firmą sheinside ....Odwdzięczam się za obserwację jeśli napiszesz pod komentarzem !:)


Moja koleżanka założyła bloga ,więc zapraszam do niej  .Zmotywujcie ją do działania : D.!
inveens.blogspot.com
Copyright © 2014 SUSZI , Blogger