10 marca 2014

Moje kompleksy.

Hejoo :)

Dziś dość ciężki temat . Temat naszych, moich kompleksów. Czemu to jest ciężki temat? No to chyba każdy wie dlaczego, bo jest to dla nas no przykre, przynosi nam w jakimś stopniu ból i cierpienie. Każdy z nas je ma. Ja też. Zaczęły się one już w podstawówce kiedy dzieciaki zaczęły bardziej rozumieć ogólnie. Jak już kiedyś wspomniałam mam wadę wymowy. To jeden z moich kompleksów ale mam też krzywy nos i trochę duży oraz odstające uszy. Wcześniej jak wiadomo duży  i krzywy nos oraz odstające uszy mi nie przeszkadzały, bo nikt na to nie zwracał uwagi ale później już w podstawówce w 4 klasie zaczęli mnie wyzywać od gręmblinów oczywiście z powodu takich odstających uszów i krzywego nosa. Także z mojej mowy się naśmiewano,bo mówię przez nos i czasem nie wyraźnie <dlatego też nie nagrywam filmików>. Naśladowano moją mowę aż do gimnazjum. Dopiero w 2 klasie jak zaprzyjaźniłam się z kilkoma koleżankami , z którymi kumpluję się do dzisiaj wyzwiska nie pojawiały się tak często.Jednak czuję,że przez ten okres bardzo się zmieniłam,bo często jestem smutna,przygnębiona. W gimnazjum miałam taki okres ,że myślałam nawet o samobójstwie ale powstrzymałam te myśli. Teraz też czasem mam takie myśli. Czasy szkoły podstawowej zrobiły ze mnie nieśmiałą dziewczynę,która wstydzi się odezwać do kogo kolwiek.Mam problemy z zaklimatyzowaniem się w liceum. Moje kontakty z koleżanką poznaną w gimnazjum są o wiele gorsze ale to nie tylko moja wina lecz też jej. Nie wiem czemu tak się dzieję ale z dnia na dzień zostaję sama. Mam jedną koleżankę z którą piszę właściwie codziennie ale niestety nie chodzę z nią do szkoły. Zdecydowałam się tu napisać o tym co mnie boli i o moich przeżyciach co było dla mnie trudne by stworzyć tą notkę, bo musiałam wrócić do przeszłości. Staram się do niej nie wracać i olewać co gadają i co myślą inni ale jednak to siedzi w głowie,więc dziewczyny nie myślcie o tym co gadają na Wasz temat zresztą nie tylko dziewczyny.Chłopacy też, bo wielu z nich poprzez swój styl ubierania jest wyzywana od ciot i pedałów..Bądźcie bardziej tolerancyjni. Poprzez moją historię zmieniłam cały punkt mojego myślenia i patrzenia na świat. Poprzez całą sytuację jestem bardziej tolerancyjna.Toleruję gejów,lesbijki,chłopaków ubierających się inaczej, wszystkich ludzi i czarnej rasy i białej, bez względu na wszystko. Może bez tego nie nie byłabym taka tolerancyjna i tak wrażliwa ?.. Myślę ,że tak,bo jak to się mówi wszystko co się dzieje ma jakieś swoje powody.Moim kompleksem jest też ciało.Nienawidzę go choć nie mam nadwagi ale nad nim mogę popracować i staram się nad tym pracować tak jak nad moją mową ale nie jest mi łatwo. Nie zawsze chce i uda mi się ćwiczyć niestety.Mam nadzieję,że wytrwaliście do końca. Skorzystałam z tego ,że mam ospę i odrobinę czasu,więc zajrzałam na bloga i napisałam tą notkę. To do następnej J.

                                         
Copyright © 2014 SUSZI , Blogger