1 kwietnia 2014

Common White Girl Tag !

Heeii !

Po długim czasie chorowania w końcu jestem!. Dość długo mnie nie było na blogu i teraz mi ciężko się za niego zabrać. Zauważyłam ,że od mojego ostatniego posta przybyło obserwatorów, dziękuję ! ♥ To bardzo cieszy i motywuje. U mnie za oknem szaro choć wczoraj i w weekend było przepięknie :) . Przy takiej pogodzie to się aż chce i humor dopisuje. W szkole trochę mam zaległości i muszę nadrabiać, a najgorzej z matematyką a reszta przedmiotów to nawet przyzwoite oceny jak na mnie. Martwię się bardzo o matematykę, bo mogę pisać test poprawkowy… Matematyko nienawidzę cię ! ;c. No ale jak będzie trzeba to trudno ale przynajmniej z innych przedmiotów jest okej. Dobra koniec paplania. Przejdźmy do tematu posta : Common White Girl Tag.


Widziałam ten Tag u kilku dziewczyn na youtube ale też u dziewczyn na blogu i udało znaleźć mi się te pytania po polsku. Pomyślałam, że czemu bym i ja nie miała zrobić takiego Tagu. Póki nie mam aparatu jestem skazana na robienie takich postów lub postów tematycznych bez moich zdjęć. Być może lepszy aparat dostanę w maju na moją 18, więc tylko czekać :) .No dobra zaczynamy :


1.Ulubione picie ze Starbucks'a?

Właściwie nie piłam nigdy kawy ze Starbucks’a, choć chciałabym ją wypróbować.

2.Ile czasu zajmuje Ci przygotowanie się rano?

To zależy ale razem z ubraniem się, makijażem, śniadanie, zęby i włosy to jakieś pół godziny czasem mniej.

3.Ile "selfies" robisz dziennie?

Bardzo rzadko. Zazwyczaj jak mam ochotę to robię i jak stwierdzam, że akurat dziś wyglądam okej i chcę coś dodać na instagrama  ;)

4.Ile masz followersów i zdjęć na Instagramie?

Obserwuje mnie 16 osób  ; )

                                          5.Używasz słów "LOL" i "OMG" na głos?                       

Czasem ale raczej żartobliwie :)

6.Czy ubierasz  te same ubrania więcej niż jeden raz?

Jeżeli tu chodzi o to czy jak ubiorę jakąś bluzkę już raz w tygodniu i czy założę ją ponownie
To tak ale nie kilka dni pod rząd.

7.Jesteś rasistką?

Nie! Toleruje każdego człowieka. Nie ważne jak się ubiera, mówi, czesze , jaką ma orientacje czy kolor skóry.

8. Ile masz tweedów?

Tak po pierwsze to nie mam tweetera :)

9. Instagram vs Twiter vs Tumblr?

Na pewno odpada Twitter. Od instagrama chyba wolę Tumblr ;)

10.Jak spędzasz większość swojego czasu?

No większość swojego dnia jestem w szkole potem odrabiam lekcje uczę się i komp :)

11. Kto jest  twoim ulubionym youtuberem?

Dominika Berry, niesia, Lucy i choclatemilk  : ).

12. Jak często malujesz paznokcie ?

Teraz rzadko, bo przez te choroby bardzo mi się osłabiły i muszę je wmocnić

13. Jesteś zakupoholiczką ?

Raczej nie :)

14. Ile razy oglądałaś : Wredne dziewczyny?

W sumie to chyba jeden albo dwa razy.

15.Czy posiadasz dużo ubrań?

Myślę, że nawet za dużo i często zapominam, że mam daną rzecz a jak patrzę do  szafy o a tym zapomniałam a zawsze nie mam w co się ubrać xD .

16.Czy robisz zdjęcia przed jedzeniem ?

Rzadko. W ogóle prawie. Czasem jak ładnie wygląda i mam ochotę to zrobię zdjęcie na insta.

17.Robisz makijaż codziennie?

Tak ale czasem używam tylko tuszu bez podkładu a w weekend jak nigdzie nie idę to rezygnuję z malowania :)

18.Jakie są twoje oceny ?

Oj bardzo rozmaite. Nie umiem tak dokładnie powiedzieć.
Tyle, z matematyki jestem matołem, bo mam 4 jedynki ;c.

19.Jak zazwyczaj stylizujesz swoje włosy?

Najczęściej mam po prostu rozpuszczone, uczesane w koka lub jakiegoś warkocza na boku.

20.Czy zawsze wyglądasz wyjściowo?

Haha zdecydowanie nie xD .

No to na tyle cały ten Tag :) Mam nadzieję ,że się spodobał.
Cześć  :p




Copyright © 2014 SUSZI , Blogger