21 kwietnia 2014

TAG: 20 przypadkowych pytań :)

Hejkiii ! ♥



Na początku bardzo chciałam Was przeprosić za mój brak obecności ale jak już mówiłam przechodziłam ospę, potem jeszcze miałam problemy z żołądkiem a jeszcze później miałam katar i dopiero teraz jestem zdrowa. W końcu. Już myślałam,że nigdy nie wyjdę z tych chorób..
Wiem robię już po raz setny jakiś tag ale dalej nie mam aparatu i muszę się zadowolić kamerką internetową.
Jak minęły Wam święta?. U mnie bardzo spokojnie i rodzinnie w sumie dużo jedzenia i wgl najadłam się za wszystkie czasy :D I powiem też ,że jest nawet przyjemna pogoda :).


1.Gdzie teraz jesteś?
W moim pokoju przed laptopem♥
2.Kogo kochasz?
Rodzinę♥
3.Co teraz słuchasz?
Ed Sheeran-I see Fire 
4.Jakie filmy teraz oglądasz?
Teraz nie oglądam żadnego ale wczoraj oglądałam Nietykalnych :) 
Polecam!
5.Gdzie byłaś 5 lub 3 godziny temu?
W domu siedziałam z rodzinką :)
6.Jaka jest twoja ulubiona gwiazda wokalistka?
Uwielbiam Rihannę,Pezeta,Emeli Sande,Ritę Orę i Christinę Peri
7.Co 3 godziny temu oglądałaś?
Nic w sumie.
8.Zamówiłaś kiedyś Pizze?
Taaak
9.Lubisz monster high (monster haj)?
Nie XD 
10. zbierasz littles pet shopy?
Nie xd Mam prawie 18 lat więc xd Zresztą nigdy nie zbierałam.
11.Co ostatnio jadłaś?
szaszłyki i kanapkę mniam. <3
12.co ostatnio piłaś?
herbatę.Uzależniona :3
13.Masz telefon?
Eee....No raczej tak! :D. Gdyby ktoś pytał to Plus Kazam 4
14.Masz laptopa lub komputer?
No raczej mam to i to. Inaczej by mnie tu nie było.
15.Masz Sims3?
Nie :c
16.Masz jakiegoś Zwierzaka?
Nie :c
17.Miałaś lub masz teraz lalki Barbie (barbi)?
Hahaha gdzieś w kartonach mam ale sie nie bawie XD. Za stara :D
18.Oglądasz Taniec rządzi,Hannah Montana,Powodzenia Charlie (czarli)?
Nie XD niektóre  to nawet nie wiem co to jest heheszki. 
19.Jadłaś kiedyś tortille lub kebaba?
Tak.Pycha ! ♥
20.Lubisz hamburgery lub popcorn (popkorn)? 
Lubię oby dwa ale do popcornu trochę się zraziłam,bo za słony.





Copyright © 2014 SUSZI , Blogger