8 maja 2014


Hej ! :)

Korzystam z zaglądania tutaj póki jeszcze mam wolne i przychodzę dziś właściwie z nie planowaną notką tematyczną. Dawno tego rodzaju notki nie było a natchnął mnie ten napis na tumblr,który automatycznie wytworzył uśmiech na mojej twarzy. :). Ogl chciałabym kiedyś nagrywać filmiki ale jak na razie brakuje mi tylko aparatu i trochę się obawiam całego nagrywania ale pierw mogłabym wrzucać filmiki tutaj a nie od razu na youtube no cóż zobaczymy.

Bardzo chciałąbym ogl współpracować z Scheinside ale dziś mi odpisali,że muszę mieć te 1000 follow,więc może pomożecie. Każdemu kto mnie zaobserwuje niech napisze w komentarzu,że obserwuje i adres swojego bloga! :) Będę bardzo wdzięczna. A teraz notka!


Wiecie jak wiele może się zmienić za sprawą uśmiechu?Bardzo wiele, bo nagle cały Wasz dzień lub drugiej osoby może się całkiem odmienić na lepsze. Dziś wstałam np w złym humorze,bo obudzono mnie wcześnie a mam wolne! Byłam zła ale później ten zły humor zniknął za sprawą mojej siostrzenicy Kaliny,która słodko się śmieje :). Jeśli nie mam humoru to i tak staram się uśmiechać,bo nigdy nie wiesz kogo skłonisz także do uśmiechu., tego kto miał gorszy dzień. Zawsze inaczej ludzie nas spostrzegają kiedy widzą uśmiech na naszej twarzy niż naburmuszoną minę. Uśmiechnij się mimo tego,że wstałaś lewą nogą czy ktoś cie rozzłościł nigdy nie wiesz kto zakocha się w twoim uśmiechu! i tym się kieruje ;))).  Róbmy rzeczy dzięki,którym jesteśmy szczęśliwi,bo jeśli będziemy robić te,które nas nie cieszą to nigdy nie będziemy szczęśliwi .Jestem chyba już uzależniona od tumblra ale takie właśnie napisy jak ten wyżej czy jakiekolwiek rozwiewający cytat złe myśli poprawiają mój humor. :D.


Rzeczy które mnie uszczęśliwiają

♥   Herbata      kawa      ♥     dobre jedzenie    ♥     granie w pou    ♥ 

♥      granie w subway surfers     ♥      internet            blog    

   instagram       przytulanie            moje łóżko po ciężkim dniu      ♥

♥        dobre oceny        spotykanie się z koleżankami      

       nocki u koleżankek                  wakacje       wolne dni    

    spanie      ♥     oglądanie ulubionych filmów i seriali  

     robienie zdjęć        tumblr     fajne sny    ♥

    muzyka        ulubione gwiazdy    ♥    rodzina    

     święta Bożego Narodzenia         Sylwester  

   Wielkanoc        śmianie się aż boli brzuch    ♥

    słodkie pieski    ♥     moja siostrzenica      ♥

♥     zakupy          Rihanna    ♥  Pezet        Christina Peri  

    Rita Ora         Emeli Sande         wygłupy    

    książka Demi Lovato       czekolada    

   oglądanie ulubionych youtuberów    

   oglądanie filmików na youtube      

♥      Lucy       Binka        kiedy lucy albo Binka napiszą post        

 ♥    Kiedy Lucy doda filmik    

   czytanie innych blogów    ♥

     ćwiczenia z Mel B i Chodakowską  

  Posty Ewy Chodakowskiej na fb    

    inspiracje motywacyjne      ♥ 

   kiedy widzę,że wzrosła liczba obserwatorów na blogu    

♥      kiedy ktoś się do mnie uśmiechnie    ♥   selfie    

    fałszowanie piosnek xd  

    owoce     rozmowy z ciocią ze Szwecji na skype    



A was jakie rzeczy uszczęśliwiają ;D!?

Copyright © 2014 SUSZI , Blogger