5 maja 2014

Z czego składa się mój makijaż?

Cześć !

Dziękuję za 67 obserwatorów ,bo od ostatniej notki trochę Was przybyło ;).Majówka minęła mi całkiem w porządku ale teraz mam jeszcze trochę wolnego ,ponieważ maturzyści piszą ! Powodzenia ;).
Dziś napiszę o tym jakie kosmetyki używam do makijażu i trochę o nich dopiszę czy się sprawdziły na mnie i wgl. Zdjęcia nie są moje tylko wzięłam z internetu, bo jak już mówiłam nie mam na razie aparatu ;/
Przejdźmy do notki.


Pierwszy kosmetyk jaki używam to podkład So Clear z Miss Sporty i był on na przecenie i zapłacilam jakieś około 6 złoty za niego a normalnie kosztował chyba 13 zł około,więc to i tak nie drogo.
Ten podkład jest Antybakteryjny,czyli walczy również z trądzikiem i rzeczywiście pomaga choć trochę ciężko mi  się go rozprowadza,bo jest matowy.Wcześniej używałam kremu BB i owszem też był dobry ale nie na moją cerę,ponieważ nie jest on na cerę trądzikową ,więc uważajcie na niego jeśli macie taką cerę.
Ogl pierw chciałam podkład z Rimmela Stay Matte ale go nie dostałam i byłam przeciwnie nastawiona do tego so clear ale teraz zmieniło się moje zdanie o nim ;)!.

Drugim kosmetykiem jest puder,który dostałam na święta.Również miss sporty.Jest w porządku i ma ładną obudowę i do tego ma lusterko. Jak się go rozprowadzi pędzelkiem na skórze to go nie widać :)
Oczywiście puder używam na samym końcu mojego makijażu.


Potem używam eyelinera z lovelyy i on także nie był drogi ;). Jest świetny .Używam jeszcze w pisaku jeżeli mam problem z narysowaniem kreski i on jest z miss sporty i nazywa się Cat's eyes liner i obok niego jest narysowany taki jakby kotek ;). Niestety po krótkim czasie się odbija na powiece a ten z lovely co widzicie na zdjęciu bardzo szybko schnie ale ciężko się rysuje mi kreski bo nie mam wprawy pędzelkiem dlatego pomagam sobie tym w pisaku ;D
_________________________________________________________________________________
Na koniec tusz z maybeline i powiem Wam,że też dostałam go na święta i był wtedy na przecenie. Nie kupiłabym go drugi raz i chyba żadnego innego z lepszych firm chodzi tu takie reklamowane np Max factor czy coś,bo to nie ma sensu.Nie zauważyłam żadnej różnicy malując się tym tuszem a tuszem o wiele tańszym z miss sporty czy essence. 
________________________________________________________________________________

Czasami jeszcze użyje bronzera.Na razie mam taki duuużyyy z ISA DORY od cioci ze Szwecji,która go używła ale dała go mi ,bo jej coś nie pasował. Nie maluje się nim codziennie tylko czasami bo nie mam wprawy tak naprawdę .Nigdy nie używałam bronzera i nie wiem dokladnie jak go się aplikuje ;).
No i jeszcze od czasu do czasu jak mi się chce i mam czas pomaluje delikatnie powieki jakimś brązowym cieniem.Nic specjalnego.

_________________________________________________________________________________

I co najważniejsze .! Dziewczyny nie kierujcie się reklamami i tym,że są to kosmetyki jakieś firmowe czy coś bo to ze firmowe i DROGIE nie znaczy ,że są świetnie tak jak zawiodłam się na tym tuszu.. Myślałam ,że będzie coś inaczej wyglądał a tu taka klapa. Tylko wydane pieniądze mimo,że był na przecenie  ale nie które kosmetyki rzeczywiście droższe są lepsze. I także nie kierujcie się tym ,że ja np napisze ,że to u mnie się sprawdza albo i nie to nie znaczy ,że u was też. Każdy z nasz ma inne rzęsy,powiekę czy cerę i na każdym inaczej będzie prezentował się np puder czy podkład. Trzeba po prostu próbować ;P!!.
Copyright © 2014 SUSZI , Blogger