10 czerwca 2014

Cześć i czołem! :D.

Heii!

Powracam! Choć wcale nie odeszłam. Nie było mnie przez tak długi okres czasu,bo nie miałam internetu.  Czułam się jak niecywilizowany człowiek w tym czasie haha. Bardzo wiele się wydarzyło kiedy zniknęłam. Zacznijmy od tego,że skończyłam swoje upragnione 18 lat 28 maja! :). dziś byłam na szczepiionce i zemdlałam ale już okej ze mną. Muszę jeszcze kupić z rodzicami aparat czyli mój urodzinowy prezent,bo pieniądze już mam.Mam nawet wypatrzony aparat cyfrowy za w miarę przystępną dla mnie cenę i jak go już zdobędę to na pewno w końcu zrobię jakieś porządne zdjęcia .Mam nawet już jakieś pomysły. Ogólnie jeszcze hard work do końca tego tygodnia i luuzyyy i wyprawiam wtedy moje urodzinki w sobotę. Żadnego stresuu.  Zastanawiam się czy jak już będę mieć aparat to czy nagrywać filmiki  i na razie wrzucać je tutaj ? Chcecie ? No tak to na razie koniec na dzisiaj mam nadzieje,że niedługo już zakupię aparat namówię może rodziców żeby w tym tygodniu pójść ze szwagrem. Dobra już nie zanudzam bo zazwyczaj nie piszę notek o tym co się u mnie dzieje :)). Jakoś mi po prostu chyba one nie wychodzą.


 ZDJĘCIA STARE ;)


Copyright © 2014 SUSZI , Blogger