18 czerwca 2014

Helloo! :D TMI TAG!

Cześć ludzie !:)

Dziś nagrałam i mało wiele złożyłam filmik w całość.:). Wybaczcie,że w tle słyszycie szum ale nie umiałam go usunąć. Jeśli wiecie jak to napiszcie mi na dole w komentarzach . Filmiku na razie nie chcę wrzucać na youtuba. Przepraszam też za to,że mówię w nim trochę jakby za cicho ale to dlatego ,że nie miałam gdzie tego aparatu ustawiś bo nie mam do statywu jednej rzeczy,która by ten aparat trzymała i jest cicho bo jest daleko dość ode mnie. Trochę dziwnie czułam się przed kamerą bo pilnowałam się z mową i wgl.Mam nadzieję,że mnie wgl zrozumieliście co tam mówię. Będziecie musieli sobie go trochę podgłośnić.  Myślę,że z każdym innym filmikiem będzie trochę lepiej... bo na razie się uczę.  Także życzę miłego oglądania ;).!





Copyright © 2014 SUSZI , Blogger