28 czerwca 2014

HOLIDAYS!


Hej !

Niestety w tamtym filmiku nie było mnie słychać. Niedługo pojawi się kolejny lepszy. Mogę zdradzić,że również to będzie TAG nieco inny. W ogóle witam już was  w wakacje ! :). Choć u mnie pogoda w ogóle nie jest wakacyjna,pada deszcz a  miało być bardzo ładnie w ten weekend no ale cóż. Nie wiem czemu ta pogoda jest taka zmienna i mam tylko nadzieję,że to się zmieni. Jak tam wasze świadectwa? Ja z mojego nie jestem usatysfakcjonowana,bo myślałam,że będzie lepiej no ale trudno,moja wina.  Cieszę się z tych wakacji. W końcu odpocznę.


Też macie wrażenie,że ten czas tak szybko leci? Nie dawno byłam w podstawówce a już idę do klasy maturalnej. Bardzo się zmieniłam przez ten czas i inaczej postrzegam niektóre rzeczy no i bardzo wyglądowo się zmieniłam od 3 klasy gimnazjum sami zobaczycie. Na końcu notki dodam porównawcze zdjęcia. Nie ważna jest jakość aparatu.. Jedno zdjęcie jest gorszej jakości ale ważniejsze jest to jak ja kiedyś wyglądałam. Oto zdjęcia.




                                     Ja dzisiaj                                                     Ja w 3 klasie gimnazjum



Duża zmiana nie ?Owszem na tym zdjęciu wyraźniejszym miałam makijaż ale to nie zmienia faktu jak się zmieniłam ogólnie z wyglądu i z charakteru. Mam brak pomysłu na notki. Może macie jakieś pomysły ? Podajcie w komentarzu jakie wolicie notki jakie chcecie i w ogóle ? Mam jedną propozycje na niekosmetycznych ulubieńców.
Copyright © 2014 SUSZI , Blogger