3 sierpnia 2014

Chill

Hejo  ;)


Wiem ,że nie pisałam tu  przez dwa tygodnie ale już wspominałam,że jadę na obóz i własnie wczoraj z niego wróciłam. Do tego obozu  byłam nastawiona w sumie negatywnie,bo jestem z natury nieśmiałą osoby i nie łatwo nawiązuje kontaktu i nawet nie miałam ochoty się pakować. Moje zdanie na temat obozów jakich kolwiek się zmieniło! Po kilku dniach gadałam na luzie z dziewczynami i trzymałyśmy się razem. Poznałam wiele kochanych osób  a ostatniego dnia nie mogłam się z nimi rozstać,bo płakaliśmy ale co tam jedziemy na ten sam obóz za rok !.  Jakaś notka tematyczna też sie niedługo pojawi,lecz nie wiem jeszcze o czym.

Teraz macie pare zdjęć widoczków z Darłówka, bo tam właśnie byłam.< nie będę wstawiać tu zdjęć z ludźmi z obozu bo nie wiem czy chcieliby się tu znaleźć>








Copyright © 2014 SUSZI , Blogger