23 września 2014

Cafe help me !

Cześć Wam po długim czasie. Nie będę się przed wami tłumaczyć,bo sami się domyślacie,że szkoła. Myślałam też o wstawianiu posta co tydzień w weekend ale coś mi nie wychodzi,więc post po prostu będzie kiedy będzie. Co u mnie? Hm zaczęła się 3 liceum,czyli jestem maturzystką !. Sama  w to nie wierzę,że tak szybko to zleciało,bo przecież nie dawno byłam jeszcze w gimnazjum. W tym roku jakoś nie mogę się przestawić do wstawania o 6:50 znaczy jak już wstanę to jest okej tylko po całym dniu potem zasypiam i jestem zmęczona i właśnie wtedy sięgam po kawę i po odrobieniu lekcji albo przed idę spać. I dzisiaj właśnie nawiązując do tytułu notki o kawie mowa. Czasami raz na jakiś czas kupuję sobie saszetkę,która znajduje się w intermarche za jakieś niecałe chyba 3 zł.  Zazwyczaj kupywałam Cafe late która ma pośrodku piankę i na górze. Ta kawa wyglada cudnie tylko ja zamiast kakaem na wierzch posypałam takimi wiórkami czekolady. Instrukcje do zrobienia tej kawy jest na opakowaniu. Kawa jest bardzo tania, bo po co masz iść specjalnie do restauracji na kawę z koleżankami np. jak możesz zrobić sama taka kawę i nie płacić za nią 5 zł  .





Copyright © 2014 SUSZI , Blogger