4 października 2014

clothing animal :) !

Hej!

Długo nie dodawałam posta ale no sami wiecie 3 liceum. Trzeba się postarać i do tego złapała mnie choroba. Od czwartku jestem chora i dwa dni przeleżałam w łóżku i dziś trochę się ogarnęłam bo posprzątałam pokój,zrobiłam zdjęcia na bloga i będę brać się za naukę,bo później może wpadną moi znajomi chorą odwiedzić :).Mam nadzieję,że katar mi przejdzie dość szybko. Nie cierpię kataru ale no chyba nikt nie lubi kataru.



Nie będę już zanudzać tylko przejdę do tematu. Ostatnio dostałam od cioci ze Szwecji 2 bluzki z motywem zwierzęcym z czego niezbyt byłam zadowolona,bo w ogóle nie są w moim stylu ale jednak postanowiłam coś z tym zrobić.


Przymierzyłam oby dwie i bardzo spodobał mi się krój bluzki/bluzy. Dziś pokażę wam outfit z  taką jakby cieniutką bluzą w zebrę. Kolejną pokażę wam w kolejnym poście i nie zdradzę na razie jaki jest jej motyw.



Na zdjęciach pogoda wygląda jakby były one robione w lato 
ale tak jest ciepło tutaj,że nie ma ani jednej chmurki.
Tak a ja jestem chora i nie mogę wyjść.Smuteczek. 
No trzeba to jakoś wytrzymać i się wykurować.
Ja nie jestem takim człowiekiem,który lubi długo leżeć 
w łóżku. Owszem kocham spać ale nie aż tak.
W weekend nie lubię nudy i wolę gdzieś wyjść na spacer
z przyjaciółmi.






Copyright © 2014 SUSZI , Blogger