19 października 2014

Panterka

Hej ! :)

Wpadam tu dopiero po dwóch tygodniach chyba z postem,w którym obiecałam,że pokażę Wam moją drugą zwierzęcą bluzkę,która ma w sumie barwy jesieni. Przepraszam ,że zdjęcia są takie nijakie ale nie miałam za bardzo czasu na sesję przed aparatem. Zdjęcia zrobione w moim nowym pokoju,który na pewno wam pokażę ale to już niedługo,bo jeszcze nie jest skończony. Chodzi mi tu o kaloryfer,półki i dekorację .



Ten tydzień był strasznie ciężki i mimo tego jednego dnia wolnego z okazji dnia nauczyciela 
wcale tego wolnego nie odczułam. Nie zdążyłam odpocząć. Myślę ,że to trochę wina pogody i stresu,bo nauki jest. Najbardziej stresuje mnie matematyka,bo mam najgorsze oceny. Nie wiem czemu tak się dzieje,bo mimo korepetycji i zajęć z panią w szkole radzę sobie kiepsko.Do tego jeszcze muszę ćwiczyć logopedycznie i chcę ćwiczyć pośladki Mel B i brzuch-zaczęłam ćwiczyć wczoraj. Dziś jeszcze ich nie zaliczyłam ale zaraz jak skończę tego posta to poćwiczę.



Copyright © 2014 SUSZI , Blogger