10 listopada 2014

Grey sporty elegance and opinions of others


Hej !





Znowu długo mnie nie było ale to z braku czasu. Ostatnio bardzo źle się czułam i byłam mega zmęczona więc dłuższy weekend serio się przydał ,nawet po ty by nadrobić obowiązki szkolne. Jeszcze nie wszystko zrobiłam z mojej listy do nauki ale dziś jeszcze zamierzam przeczytać do końca lekturę i to będzie jej koniec. Potem zabiorę się za następną już i za inne rzeczy. Z resztą jeszcze trochę czasu,bo nie trzeba iść jakoś specjalnie szybko spać.
No i powoli przygotowałam sobie książki,które chce przerobić już do matury żeby nie zaczynać trzy miesiące przed i się  stresować. Dziś po napisaniu posta chcę poćwiczyć. Wybiorę chyba Mel B albo Ewę Chodakowską szesciominutówki. Takie są najlepsze, bo wiem, że mimo braku czasu potrenowałam i zrobiłam jakiś kroczek w przód. A zaczynam dziś, bo początek tygodnia. Założyłam nawet aplikację taką co polecała Lucy Pump Up.
Dobry mobilizator.



Tymi ubraniami chciałam pokazać jak można fajnie połączyć sportowe ubrania
tak by całość wyglądała trochę elegancko ale nie przesadnie.

Bluza -giełda (bazarek)
spodnie-giełda(bazarek
buty nike air force -allegro
torba-lidl około 20 zł.
naszyjnik- Pepco jakieś 7/8 zł


Przejdźmy do drugiego tematu posta. Chciałam powiedzieć też coś na temat opinii innych ,którą nie powinniśmy się tak przejmować tym bardziej jeśli jest bezpodstawna.Ludzie teraz są okropnie zazdrośni i złośliwi,więc nie warto się tak przejmować czyimiś plotkami jeśli wiecie,że to wcale nie jest prawdą i  jest kłamstwem. Inaczej jeśli ktoś skrytykuje Cię wraz z rozsądnymi argumentami to wtedy warto trochę się przejąć i nad tym pomyśleć no i oczywiście popracować nad naszymi niedoskonałościami. Myślmy też pozytywnie. Zmiany nie przyjdą szybko ani łatwo jeśli staramy się o zmianę naszych nawyków/charakteru  na lepsze. I co najważniejsze nie poddawaj się. Najlepsze co może być u kogoś kto Cię obraża czy rozsiewa to uśmiech na twojej twarzy. Tego najbardziej nie lubię Twoi wrogowie. Pokaż,że nie jesteś sama/sam ,że masz te kochane osóbki,które zawsze za Tobą się wstawią i pomogą jeśli masz kłopot i do nich się zwrócisz. Głowa do góry ! .







Zapraszam na instagrama !  
Naprawiłam aparat w telefonie,więc teraz
często dodaje jakieś zdjęcia  :)
Copyright © 2014 SUSZI , Blogger