12 grudnia 2014

Christmas time ! :)

Hej wszystkim ! :)

Bardzo długo się nie widzieliśmy. A było to spowodowane próbnymi maturami,znowu brakiem czasu,stresem,i złym samo poczuciem. Tak ostatnio przychodziłam do domu całkiem padnięta i kładłam się od razu spać. Dopiero jak wstałam byłam wstanie brać się za cokolwiek chociaż nie do końca,bo jak się budziłam to dalej bym spała.Czułam się mega zmęczona może mam coś z tą moją tarczycą. Muszę zrobić badania. Ogólnie nic ciekawego się nie wydarzyło jest  tak samo trochę smutno jedynie. Nie wiem co mi jest. No ale post nie miał być o tym.  Mam dla was spóźniony post Mikołajkowy z pieczenia ciasteczek :). Zebrałam się dziś i je zgrałam na laptopa i przerobiłam. Od razu mówię,że nie wstawiam tu zdjęć mojej mamy,siostry czy szwagra ,bo nie wiem czy by sobie tego życzyli ale zobaczycie tu mojego siostrzeńca 4 letniego Filipka i 2 letnią Kalinkę -czyli dwóch małych słodziuchów :)!  A i chciałam wspomnieć,że powinien się już nie długo pojawić filmik w rekompensacie za to,że długo mnie nie było.









Copyright © 2014 SUSZI , Blogger