29 grudnia 2014

video&jeans.

Hej ! .




Jestem po świętach. Już nie długo sylwester! Jakie macie plany? Ja idę do kolegi i spędzam go z przyjaciółmi.  Nagrałam dla was kolejny filmik,w którym pokazuje co dostałam na święta i co kupiłam w niedzielę. Później pojawi się pewnie recenzja wszystkich rzeczy co kupiłam i pokazałam wam w filmiku. Co do filmu udało mi się zrobić nawet intro ale nie wiem czy przy takim zostanę. Napiszcie co myślicie. W filmiku mówiłam,że wam przybliżę te produkty.Owszem nagrałam ich zbliżenia ale myślałam,ze będzie gorzej z widocznością przy kręceniu filmiku i pokazaniu ich normalnie ,lecz nie było moim zdaniem aż tak źle. Niestety jednak światło znowu było żółtawe,nawet bardziej niż teraz ale trudno taka pora roku.Mam nadzieje ,że inną porą roku będzie mi łatwiej ze światłem.  Niżej mam też dla was zdjęcia ;)




http://www58.zippyshare.com/v/41030366/file.html

wydaje mi się,ze trzeba filmik pobrać na swój komputer,by móc go obejrzeć,bo nie mogłam inaczej go wgrać,gdyż na vimeo zabierał za dużo miejsca.

spodnie-bazarek
bluzka-pepco
naszyjnik-pepco
kolczyki-house
pierścionek-jubiler w moim mieście (Kubaccy)
Bransoletka ze znakiem nieskończoności również.


                                                                         



Copyright © 2014 SUSZI , Blogger