27 lutego 2015

Positive think !



Hej. Ferie się kończą i po weekendzie do szkoły ale został mi miesiąc intensywnej nauki 
a potem koniec szkoły i matura-wtedy to ja mega odpocznę!.
Niestety nie wyobrażałam tak sobie tych ferii,bo myślałam,że będę więcej wychodzić.
Jednak wypoczęłam,bo zatęskniłam za normalnym trybem życia tzw. monotonią,której wiele 
osób nie lubi i ja również ale nie lubię też jakoś zbyt długo odpoczywać i  w ogóle.
To dziwne,wiem.
______________________________________________________________________________
Pomijając notkę o moim życiu.

Wiem nie każdy Go lubi ale w wielu słabych momentach tekst piosenki  mnie podnosił 
i jednocześnie sprawiał,że było lżej na sercu,bo nie tylko TOBIE jest tutaj ciężko.


Myślmy pozytywnie. Czasem potrafi się walić i sypać bo jak się wali no to już hurtowo ale pamiętajmy o pozytywnych myślach.
Zawsze można wyjść jakoś z sytuacji lub po prostu się nie załamywać i nie myśleć o najgorszych rzeczach. Ja swojego życia już nie zmienię wiele ale staram się otaczać pozytywnymi osobami,
które poprawiają mi humor bez względu na to co się dzieje w szkole i jakie mam kontakty z innymi.
W szkole raczej jestem sama ale nie załamuję się,bo po co.Mam znajome mi dobre osoby spoza szoły i w szkole w sumie też lecz nie zawsze jest szansa by pogadać. 
Otaczajmy się,więc co najważniejsze pozytywnymi ludźmi a będzie dobrze :)!.
Nie poddawajmy się i wierzmy w siebie - tak to trudne 
ale wróg nie lubi kiedy nam się wiedzie lepiej niż im i próbuje zniszczyć to co mamy
oddziałując na naszą psychikę.Jednak nie dajmy sobą rządzić i uśmiechnij się do wroga,
bo wróg najbardziej tego nienawidzi :)!.








Copyright © 2014 SUSZI , Blogger