28 marca 2015

Fałszywy uśmiech

Hi babe! 

Dzis znowu piszę z telefonu ale hm tak chyba polubiłam tą formę dodawania posta kiedy robię notki tematyczne a ja zauważyłam,że ludzie bardziej je lubią,bo w komentarzach wiele osób wyraziło swoje zdanie. Jaka zawsze na wstępie trochę napisze co u mnie choć nie wiele się dzieje dalej leczę swoje choróbsko i jest lepiej. Mama była rano u fryzjerka i tak jakoś weszły w temat choroby,ponieważ sama fryzjerka mówiła,że była chora i miała kaszel taki jak ja aż od lutego! Ale ktos poradził jej wypic ciepła wodę z wodą utlenioną,wiem dziwnie to brzmi ale sprobowałam. Mama oczywiście wlała mi mała ilość tej wody utlenionej żebym dała radę wypić ten napój i powiem wam,że już tak nie dychram moze czasami pokasłuje ale już nie kaszle tak jak ostatnio czyli prawie bez zatrzymania,wiec polecam ;)
~

Przechodząc do tematu posta czy zastanawialiście się kiedyś czy osoba obok której stoicie jest naprawdę szczęśliwa na jaką wygląda i czy ma jakieś problemy? Często tego nie zauważamy kiedy druga osoba ma problemy w życiu.
Wystarczy,że zasłonimy ból uśmiechem albo czasami jest nawet tak,że dana osoba uważa za błachy a dla nas on może być ogromny. Podejdźmy do takiej osoby zagadajmy,nie pytaj od razu o problem ale np zwykła rozmowa i zainteresowanie swoją osobą może sprawić,że osoba poczuje się lepiej. Pomagajmy,wystarczy mały gest,krok z naszej strony by czasem ktoś poczuł się lepiej :).

Co o tym sądzicie? Zauważacie takie osoby? Stoicie przyglądając się im czy też podchodzicie i próbujecie poznać taką osobę i pogadać nawet o jakiś błachostkach?

Copyright © 2014 SUSZI , Blogger