22 marca 2015

Haters gonna hate

Hi babies :) !

Dziś piszę z telefonu. Tak ściągnęłam sobie aplikacje bloggera,wiec jeśli nie będę miała zdjęć czy czasu to notki tematyczne będą sie pojawiały z telefonu i zdjęcia będą z internetu no i mogą pojawiać się mixy z ostatnich dni lub po prostu miesiąca,więc coś nowego się tu pojawi. No koniec gadania, bo mamy tu mówić o hejterach korzystajmy z weny i mojego czasu,bo troszkę go mam przez chorobę,która przyszła wraz z wiosną.

A więc hejterzy to osoby dość często spotykane osoby w internecie i na pewno nie raz widzieliście komentarze typu: ty pedale,ty ch*ju tez widziałam a dlaczego takie ostre słowa nie rozumiem. Nie znając osoby krytykujemy ją w internecie,bo tak najłatwiej ale już powiedzieć wprost takiemu Kwiatkowskiemu czy Bieberowi,że jest pedałem i skonczomym ch*jem to byłoby już ciężej co nie? Wybaczcie,że używam tu takich przekleństw ale takie rzeczy piszą często osoby pod ich teledyskami,zdjęciami i na portalach
czując się bezkarnie. Ja osobiście nie spotkałam się z hejtem w internecie ani tu na blogu ale zastanówmy się co kieruje takimi ludźmi w taki sposób próbują się dowartościować ale nie ich te wyzwiska i nienawiść do nich tylko ich wzmacnia psychicznie,bo mają takich ludzi gdzieś. Wiem,że tą notką świata nie zmienimy ale zastanówmy się nad tym co piszemy do innych osób, bo może osoba po drugiej stronie monitora wcale nie jest taka silna jak np Dawid Kwiatkowski czy Justin Bieber lub inne gwiazdy internetu ;).

Copyright © 2014 SUSZI , Blogger