8 kwietnia 2015

Otyli i brzydcy-oni też zasługują na miłość

Hej kochani !

Dziś ponownie notka tematyczna,lecz w końcu zachciało mi się ustać przed statywem i aparatem i porobić normalne zdjęcia niestety niektóre z nich są trochę ciemne i widać słabą jakość ale starałam się je rozjaśnić tak by nadawały się do wstawienia.
Zaczynając o tym  co jest u mnie to ogółem jest okej poza mętlikiem w mojej głowie,bo jak wiecie piszę maturę już  4 maja a ja nie wiem do końca na jaki iść kierunek studiów o ile zdam maturę,bo jeśli nie zdam to pójdę do szkoły policealnej.Miasto już mam wybrane szkoły do których chcę iść również ale pomysł na kierunek studiów brak mimo,że jak bym poszła do szkoły policealnej to mam wybrane studium i kierunek co dziwne.No cóż zobaczymy co czas przyniesie i czy w ogóle bym się dostała na tą uczelnie.

                                                                 ♥♥♥

Przechodząc do tematu o otyłych ludziach i brzydkich,bo tacy istnieją choć każdy ma różny gust.
Po pierwsze nie oceniajmy ludzi po wyglądzie.Przyjrzyjmy się wnętrzu takie otyłej bądź brzydkiej dla nas osoby.Ja często właśnie otyłe dziewczyny spotykałam bardzo sympatyczne i z tym je kojarzę.
Uważam,że nie mają prawa takie osoby czuć się gorsze i powinny mieć one szanse na normalne życie,przyjaźń,miłość. Każda ta osoba ma uczucia i pohamuj się mówiąc do koleżanki: ''ale gruba świnia'' przechodząc obok tej właśnie grubej osoby.Nie wiesz nawet jak takie słowa potrafią na długo zatrzymać się w sercu człowieka. Kiedyś ten chłopak czy dziewczyna kiedy wezmą sprawy w swoje ręce będą wyglądać może jeszcze lepiej od siebie!. Motywujmy takie osoby do pracy nad sobą a nie demotywujmy przykrymi słowami,bo kolega, który teraz ma twarz wysypaną pryszczami za kilka lat może stać się przystojniakiem z mega klatą i gładką skórą bez skazy. Szanujmy każdą osobę brzydką,otyłą jak każdą normalną osobę na tym świecie. Pamiętaj karma wraca :) 



Pamiętajcie zajrzeć na instagrama,tumblry i aska :)  



Copyright © 2014 SUSZI , Blogger