23 kwietnia 2015

Wszystko co kocham i nie mogę bez tego żyć i dwie strony białego crop topu

crop top- New Yoker  ok. 13 zł
spodnie-giełda Grudziądzka
bransoleta-centro (były po przecenie za około 3 zł)
naszyjnik-centro (naszyjnik to samo)
kolczyki w uszach-house (raczej już ich nie dostaniecie)              
spódnica (niestety jest stara i nawet nie pamiętam skąd)

Heej !

Matury zbliżają się wielkim krokiem, a największy stres mam przed ustnym angielskim i przed matmą.Matma to koszmar dla mnie. Całe szczęście,że oceny są już wystawione i mam już częściowo spokój.Teraz tylko matura.No i muszę złożyć dokumenty do mojej szkoły ale to po maturze(tak napisze wam osobny post o mojej przyszłości do jakiej szkoły poszłam i co planuję dalej,bo mam już od dawna pewien plan,lecz nie chcę go zdradzać.Odbiegając od tematu nie idę na zakończenie roku,bo czeka mnie wesele w ten weekend no i czeka mnie podróż 8 godzinna -jest to miejscowość niedaleko Rzeszowa,Stalowa Wola,więc się wybawię i rozluźnię przed nauką i testami.

                                    

A więc to co nie mogę bez tego żyć

Oczywiście blog ;)

Youtube(niedługo powstanie mój kanał ).

Telefon,bo możemy się skomunikować z każdym i  być na bieżąco ze wszystkimi informacjami

Tumblr,daje wiele inspiracji i rzeczy do przemyślenia,poukładanie w głowie.

Muzyka również daje sporo inspiracji i dużo daje do przemyślenia ale daje też pozytywnego kopa do działania i dodaje pozytywnych myśli :)

Fotografia- Lubię wszystko upamiętniać a nawet robić zdjęcia samej sobie,bo mogę zauważyć w zmiany w sobie no i oczywiście uwiecznić piękne wspomnienia,do których czasem warto wrócić :)

Instagram- Na początku nie lubiłam i nie rozumiałam o co chodzi w tej aplikacji ale polubiłam ją bardzo,bo czasem mogę wrzucić tam gorszej jakości zdjęcie a jest dla mnie to ważne no i nie trzeba tam dodawać tylko swojej twarzy tak jak zazwyczaj na facebooku a fajne wspomnienia i dodawać filmiki :)


To co kocham

Rodzina- Jest ważna,bo zawsze mogę się zwrócić z każdym problem do mamy,kiedy np sprawa jest zbyt prywatna i nie chciałabym aby wiedział o tym mój przyjaciel(czasem tak bywa)

Przyjaciele- Idealny poprawiacz humoru i idealne spędzenie wolnego czasu  no i można się mu zwierzyć kiedy mamy jakiś problem,pogadać,pośmiać się,zamulać :)

Książki-Można się choć na chwilę oderwać od rzeczywistości i wyobrazić sobie,że jesteśmy jednym z bohaterów no i pozwalają bardziej zrozumieć nam bohaterów książki

Filmy-Pozwalają jeszcze bardziej sobie wyobrazić jak wygląda dana akcja z książki no i samych bohaterów! :)


Copyright © 2014 SUSZI , Blogger